מינויים

אורן חזן ראש העיר? דרמת ענק בבחירות באריאל

סיבוב שני באריאל: אורן חזן מול יאיר שטבון אחרי ששני המועמדים קיבלו את מירב הקולות: אורן חזן עם 25.2% מול יאיר שטבון עם 23.6% מהקולות, שניהם יעלו לסיבוב שני בעוד עשרה ימים כאשר לחזן יתרון קל על יריבו
דוד זולדן | 
צילום פייסבוק/ אורן חזן
חבר הכנסת לשעבר אורן חזן קיבל 25.2% מהקולות מול יאיר שטבון שזכה ב23.6% מהקולות כאשר רועי מוסט עם 22.8% מהקולות שלא יתמודד בסיבוב הבא. בעוד עשרה ימים יתקיים סבב שני של בחירות בעיר בין שני המועמדים המובילים.
חזן לא רק קיבל את אחוזי התמיכה הגבוהים ביותר מקרב המועמדים, אלא גם הצליח לגרוף למעלה מ-20% בתוצאות למועצת הרשות. שטבון שיתמודד מולו בסיבוב השני גרף לעומת זאת 17.7% בלבד.
כזכור, אחרי קדנציה של כמעט 11 שנים, ראש העיר אריאל אלי שבירו החליט שלא להתמודד בבחירות, מה שגרם למרוץ בעיר להיות מאתגר במיוחד.
על ראשות המועצה התמודדו לא פחות מ-7 מתמודדים, כשהבולטים שבהם הם חבר הכנסת וכוכב הריאליטי לשעבר אורן חזן, חבר מועצת העיר יאיר שטבון שיצא לאחרונה מחאן יונס, ורועי מוסט, מי שהיה עוזרו של שבירו ומנכ"ל החברה הכלכלית בעיר. על פי חלק מהסקרים היה קיים יתרון מסוים לחזן, שלאורך הקמפיין דיבר על כך שצריך שינוי בעיר ושהמתמודדים מולו היו חלק ממה שקורה עכשיו, כשהוא בעיקר מכוון לצעירים שרוצים שינוי והנהגה אחרת לעיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה