תקשורת ומדיה

בן כספית מבקר בחריפות: "פח אשפה של ההיסטוריה"

על רקע החלטת שופטי בית המשפט העליון על פסילת סעיף עילת הסבירות, בן כספית  מתח ביקורת חריפה על חברי הממשלה בחשבון הטוויטר שלו: "החלישו אותנו למרות שהוזהרו באין ספור הזדמנויות, ואז הגיע טבח ה-7 באוקטובר"

מערכת ice |  2
בן כספית (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay)
אתמול (שני), החליטו שופטי בית המשפט העליון לפסול את סעיף עילת הסבירות על חודו של קול, 8 שופטים הצביעו בעד פסילת חוק היסוד ואילו 7 הצביעו נגד פסילת החוק. בעקבות כך, איש התקשורת ומגיש תוכנית האקטואליה "פגוש את העיתונות", בן כספית, מתח ביקורת על חברי הממשלה שקידמו את הרפורמה המשפטית.

בציוץ שפרסם לעוקביו כתב כספית: "סיכום ביניים של ממשלת המופרעים, ניסו לבצע הפיכה משטרית מטורללת. נכשלו". לצד זאת, העיתונאי תקף את הממשלה וציין כי היא החמירה את המצב המדיני והתייחס להחלטה של שופטי העליון: "גרמו למהפכה חוקתית שניה (בג״ץ הכשיר הרגע את האפשרות לפסול חוק יסוד ברוב של 12 מתוך 15)".
כספית, אשר ידוע בביקורת הנוקשה שלו כלפי הממשלה בכלל וכלפי רה"מ נתניהו בפרט, המשיך לתקוף את מקבלי ההחלטות וכתב: "על הדרך: פירקו את המדינה, את החברה, את הכלכלה ואת הצבא, החלישו אותנו למרות שהוזהרו באין ספור הזדמנויות, ואז הגיע טבח ה-7 באוקטובר". עוד הוסיף מגיש תוכנית האקטואליה: "אני מקווה שפח האשפה של ההיסטוריה יסכים לקבל את החבורה הזו לתוכו. מסופקני".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בן כזבית חבל שלא נטבחת ב-7.10 ! (ל"ת)
    אסף 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • לא יאומן
    דן דן 01/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיש עדיין אנשים שממשיכים ללבות שינאת אחים שבגללה קרה חורבן בית שני ועכשיו גם 7.10 תתעורר אסף! זה בגללך קרה!
    סגור