תקשורת ומדיה

גיא פלג תוקף את המשטרה: "הטיוח נמשך"

עיתונאי חדשות 12 התראיין ב-103FM והתייחס לחקירת הטרגדיה בה נהרג יובל קסטלמן ז"ל לאחר שחיסל שני מחבלים שביצעו את הפיגוע בירושלים בו נרצחו שני ישראלים
מערכת ice |  1
גיא פלג (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בתחילת השבוע אירעה תפנית דרמטית בנוגע למותו הטרגי של יובל קסטלמן שנהרג מאש חייל צה"ל לאחר שחיסל שני מחבלים שביצעו פיגוע בירושלים לפני יותר משבועיים. המשטרה הודיעה כי בגופתו של קסטלמן נמצאו שני קליעים לאחר שהוצאה מהקבר.
מי שהתייחס לפרשיה הוא עיתונאי חדשות 12 גיא פלג שהתראיין הבוקר ל-103FM: "לאחר שניתחו את הגופה התברר שבניגוד לקביעות החד משמעיות של המשטרה התברר שנמצא קליע ושרידי קלעים נוספים בתוך הגופה", פלג הוסיף: "לסיפור של אביעד פריג'ה שאחראי למעשה יש מספר השלכות, ביניהם חקירה פלילית בגין המתה בקלות דעת, אם יחליטו להגיש נגדו כתב אישום יצטרכו להוכיח שהקליע שהוא ירה זה באמת הקליע שנמצא בגופה".

"אירוע נוסף הוא באמת הבדיקה, משטרת ישראל בעלת יכולות גבוהות מאד. לכן ההתעקשות שלא לבצע חקירות בסיסיות היא רשלנית ביותר ולתחושתי יש אפילו עניין של זדון. ניסו לקבור את תיק החקירה. נראה שהטיוח נמשך, תארו לעצמכם מה יקרה כאשר יתגלה שהחוקר לא באמת דיבר עם הרופאים? ואז הוא יגיד שאמרו לו לא לשלוח לנתיחה, זה משנה משהו?"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גיא פלג ודבריו הנוקבים נגד משטרת ישראל
    מחמוד א זהאר 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גיא אתה צודק.כל שנעשה אינו אלא מעשה טיוח וקבירת תיק הרצח של יובל קסטלמן!!למדינה קרי לממשלה הלזו ,אין כל רצון לפתוח תיק זה לציבור!!
    סגור