תקשורת ומדיה

עברי לידר למען חיילי צה"ל: "אנחנו מתחילים לטפל בפניות של לוחמים"

בימים אלו, הזמר עברי לידר נרתם למאמץ המלחמתי ופועל למען חיילי צה"ל במסגרת התנדבותו בארגון "ISRAEL EMERGENCY AID". מהי היוזמה שעברי לידר לוקח חלק בה?

מערכת ice | 
עברי לידר (צילום שלומי פינטו)
בימים אלו, אמנים ומשפיענים רבים נרתמים למאמץ המלחמתי החל מסיוע הסברתי ברשתות החברתיות ועד לסיוע והתנדבות בארגונים רבים למען חיילי צה"ל. הזמר עברי לידר, פרסם הערב (חמישי) סטורי לעוקביו בו כתב בין היתר: "אנחנו מתחילים לבחון ולטפל בפניות של לוחמים ופצועים".
בימים אלו, נרתם הזמר עברי לידר למאמץ המלחמתי בהתנדבותו ל- "ISRAEL EMERGENCY AID" שהינו ארגון סיוע חירום ישראלי ללא מטרות רווח הפועל בימים אלו עבור חיילי צה"ל, בין היתר על ידי אספקת ציוד לחימה והגנה.
כאמור, בסטורי בחשבון האינסטגרם פרסם הערב לידר לעוקביו כי: "אנחנו מתחילים לבחון ולטפל בפניות של לוחמים ופצועים, וכרגע מתחילים עם לוחמים שעדיין מאושפזים וצריכים משהו ובהמשך נבנה מערך מסודר יותר. אם אתם מכירים/שומעים על מישהו שצריך משהו – ציוד מסוים/ תמיכה בדיור למשפחה סביב הבית חולים / ביקור של איש מסוים או כל דבר אחר, בפרטי".
כידוע, בימים אלו נרתם הזמר עברי לידר ליוזמות ומחוות רבות. בשבוע שעבר, הצטרף לידר ליום השלישי של צעדת משפחות החטופים אשר יצאה מתל אביב לירושלים. לידר התייחס לאירוע הצעדה ואמר: "המטרה הכי חשובה כרגע זה להחזיר את כולם, וחשוב שכמה שיותר אנשים יצטרפו לצעדת המשפחות לירושלים. בואו נעשה את המקסימום שאפשר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה