תקשורת ומדיה

קנצלר גרמניה לארדואן: "אין מקום לאנטישמיות במדינה שלנו"

נשיא טורקיה רג'יפ טאיפ ארדואן, ביקר השבוע בגרמניה ובמסגרת הביקור נפגש עם קנצלר גרמניה אולף שולץ. במהלך מסיבת עיתונאים משותפת שולץ בחר להבהיר כי: "זה לא יכול להימשך כך ,שארגון טרור ישלוט באזור"
מערכת ice |  1
ארדואן (צילום pixabay, shutterstock)
קנצלר גרמניה אולף שולץ, נועד עם נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן ביום שישי האחרון בברלין. לאחר פגישתם, הבהיר שולץ את עמדתה של גרמניה בנוגע למלחמה של ישראל נגד החמאס: "אני רוצה שוב להדגיש את עמדתה של גרמניה, תקיפות חמאס מובילות לכך שישראל נאלצת להגן על עצמה והיא חייבת להגן על עצמה מפני תקיפות שיש שם ויוצאות משם".
לאחר מכן התייחס שולץ לשלטון חמאס ברצועה ואמר כי: "זה לא יכול להימשך כך ,שארגון טרור ישלוט באזור, יפגין משם אלימות חבלנית איומה וכל פעם מחדש יבצע פעולות שכאלו. צרי לשים לזה סוף וזאת בעצם המטרה שבה אנחנו צריכים לתמוך ונעשה זאת בכל מקרה".
הנשיא הטורקי תוקף את ישראל בעקביות מתחילת מלחמת חרבות ברזל. בחודש שעבר אף השתתף בעצרת ענק למען תמיכה בעזה, שהתקיימה בשדה התעופה אטאטורק באיסטנבול.
 

שולץ כתב עוד על המפגש עם ארדואן כשצייץ על זה בחשבונו ב-X (טוויטר לשעבר): לנשיא ארדואן ולי יש נקודות מבט שונות מאוד בנושא המזרח התיכון. זו בדיוק הסיבה שהפגישה ישירות היא כל כך חשובה. אבל הרשו לי להבהיר: זכותה של ישראל להתקיים היא מוחלטת עבור גרמניה. אין מקום לאנטישמיות במדינה שלנו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פוליטקאים
    ציוני 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגנים ואז מתנשקים. אנחנו כאלה תמימים.
    סגור