תקשורת ומדיה

גיא לרר חושש מאיראן: "אולי הסחת דעת, לא מדאיג?"

מגיש 'הצינור' ברשת 13, גיא לרר, תוהה לגבי סוגיית הגרעין האיראני: "איך זה שדווקא עכשיו נמחק כל עיסוק בגרעין האיראני? כלום, אפס אזכורים בעולם ואצלנו. אולי יש פה הסחת דעת מושלמת, לא מדאיג קצת?"
תום נחום | 
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
צה"ל מתקדם צעד נוסף להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל ברצועת עזה. יומה ה-41 של המלחמה בעזה (חמישי) מתמקד בהכרעת החמאס לאחר הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא, הלחץ על בכירי חמאס הולך ומתהדק וייתכן שהמהלך הנוכחי הוא נקודת מפנה במלחמה.
בתוך כך, לאחר הסערה לה גרמו דבריו של הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ באולפן 'הצינור' ברשת 13, מגיש 'הצינור', גיא לרר, מעלה תהיה לגבי אחד הנושאים המרכזיים בשנים האחרונות, שירדו מהפרק מאז ה-7 באוקטובר: "שאלה ברצינות: איך זה שדווקא עכשיו נמחק כל עיסוק בגרעין האיראני? כלום, אפס אזכורים בעולם ואצלנו. הרי עד לא מזמן זה הוכרז כנושא הכי קריטי לביטחון ישראל ושכל דקה יקרה. כולם עסקו בנושא בקדחתנות. במלחמה הזו מוגדר שאיראן היא שחקן מרכזי. אתמול סוכנות AFP הוציאה שקצב ההעשרה הוא פי 22 מההסכם. הערכות אחרות דיברו על ניסוי גרעיני במקרה שנתקוף את חיזבאללה. אולי יש פה הסחת דעת מושלמת בחסות ההתמכרות המוצדקת לעיסוק רק באסון ובמלחמה, לא מדאיג קצת?".
 

כאמור, מי שסיפק התייחסות שנויה במחלוקת בנוגע לסוגיית החטופים אמש (שלישי) בשידור חי ברשת 13 במשדר 'הצינור' עם גיא לרר, הוא הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ, שהצהיר כך נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת לאחר שכזכור, לקח חלק פעיל ומרכזי במחאה נגד ממשלת נתניהו ונגד הרפורמה במערכת המשפט: "נתניהו מקריב חטופים כדי להציל את עצמו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה