תקשורת ומדיה

מנחם הורוביץ חזר לביתו וחושף: "קצת רסיסים, בקרוב נחזור"

כתב חדשות 12 הוותיק, מנחם הורוביץ, חזר לביתו בקריית שמונה אותו נאלץ לעזוב בעקבות המצב הביטחוני המתוח והעלה תמונה מגינתו: "קצת רסיסים אבל הבית ברוך השם לא נפגע. בקרוב נחזור לכאן ובגדול"
תום נחום | 
מנחם הורוביץ (צילום משה שי פלאש 90)
צה"ל מתקדם צעד נוסף להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל ברצועת עזה מביא את יומה ה-38 של המלחמה בעזה (שני) לכדי שורת הישגים. אחרי הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא והטילים מסוריה, ישראל מגיבה שוב בעוצמה וכבר עין אחת מסתכלת בזהירות על הגבול הצפונית שם נרשמת התלקחות מול חיזבאללה.
בתוך כך, עם המשך התחממות הגזרה הצפונית מול חיזבאללה על רקע הטרגדיה הגדולה עם מותו של עובד חברת החשמל מירי נ"ט, וכמו כן, עם המשך ירי הרקטות והטילים מכיוון לבנון והמשך נסיונות החדירה באמצעות רחפנים וכלי טיס שונים, תוך היערכות כוחות צה"ל בצפון לנסיונות חדירה רגליים לתוך שטח ישראל, כתב חדשות 12, מנחם הורוביץ, חזר לקריית שמונה על מנת לבדוק מה מצב ביתו.

הורוביץ העלה תמונה שלו מחוץ לביתו בקריית שמונה, שספגה מספר פגיעות של רקטות וטילים בימים האחרונים, כאשר כתב במסר משמח למדי בטוויטר (X.COM) שלו כך: "קצת רסיסים אבל הבית ברוך השם לא נפגע. בקרוב נחזור לכאן ובגדול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה