תקשורת ומדיה

לוינסון: "זו מחלה. הוא נרקיסיסט, שקוע רק בעצמו"

עיתונאי הארץ התייחס לשאלת היום שאחרי המלחמה בפוליטיקה, והסביר מדוע לדעתו נתניהו מתעלם מהשאלה הזו כרגע. "הוא לא מבין מה יהיה כאן ביום שתסתיים המלחמה". לצד זאת הוסיף, "עדיין יש לו מוצא מהאירוע הזה"
מערכת ice |  3
רה"מ נתניהו (צילום חיים גולדברג/פלאש 90)
ראש הממשלה בנימין נתניהו העניק ריאיון מיוחד לרשת ABC האמריקאית, בו נשאל על לקיחת אחריות על המחדל של ה-7 באוקטובר. "בהחלט, זו לא שאלה. יהיה זמן לעסוק בזה אחרי המלחמה", אמר נתניהו. "אני אמרתי שיהיו שאלות קשות שהולכות להישאל ואהיה בין הראשונים לענות עליהן".
בעוד שלתקשורת הישראלית נתניהו לא התראיין, שם המשיכו לתקוף אותו ולדון בשאלה האם בכלל יתפטר בסיום המלחמה. יועץ התקשורת ברק סרי העלה את השאלה בפאנל של חדשות הבוקר בקשת 12, וחיים לוינסון ענה לו כי אין סיכוי שזה יקרה.

"ברק, אתה מניח שלנתניהו יש תפיסות מוסריות של אדם נורמלי שבא ואומר, כמו שאני אמרתי לאולמרט להתפטר בנסיבות כאלה ואחרות, אז אני צריך גם ליישם על עצמי", הסביר לוינסון. "זה כמו שגנב כועס עליך שאתה גונב ממנו, ואז אתה אומר לו 'מה אתה רוצה? אתה בעצמך גנב'. אין לו את השיפוט המוסרי. זו מחלה. הוא נרקיסיסט, הוא שקוע רק בעצמו כל היום."
 
לוינסון התייחס לסקנדלים שנתניהו מספק במהלך המלחמה, כמו זה שלשום על מידת הקשר בין הסרבנות למוטיבציה של סינוואר לתקוף. "העובדה שהוא כל היום עסוק בניסוחים מפותלים כאלה ואחרים, זה מעיד שהוא לא מבין את חומרת מצבו", אמר לוינסון, "והוא לא מבין מה יהיה כאן ביום שתסתיים המלחמה, כשחיילי המילואים ישוחררו הביתה, ויוכלו לבוא ולהפגין."
עם זאת, ציין לוינסון כי "אני חושב שעדיין יש לו מוצא של כבוד מהאירוע הזה, וזה להגיד 'אני אתפטר אחרי סיום המלחמה'. "
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה שמדהים שאם ניקח את המילים שנאמרו
    אורי 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    על נתניהו ב5 שנים האחרונות הן אותן מילים מאותם אנשים! אני מזהה אובססיה אצל האנשים האלו . לוינסון, כספית, דרוקר, די מספיק הוא לוקח אחריות הוא יילך אחרי המלחמה, אתם פשוט מאוסים ולעוסים ועיתונאים ללא חדשות (חומר חדש) אלא טוחנים ולועסים את אותו עניין עם אותן המילים רק בסדר שונה
    סגור
  • 1.
    לא ייאמן
    לורי 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מגעילים. חיילים נלחמים ונהרגים ואתם יושבים על הת. ת ומרםרםים על נמקלדת גבבה בלי התחחה אמצע וסוף יפה שתיקה לחכמים
    סגור
  • מה כתבת?
    מה 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועכשיו בעברית…?
    סגור