תקשורת ומדיה

איילה חסון נשברת: "לא יכולה להפסיק לחשוב עליו"

איילה חסון הגיבה להחלטה להגדיר את אמילי הנד בת ה-8 כחטופה לאחר שנטען כי נרצחה: "לא יכולה להפסיק לחשוב על אביה שאמר לי בלב מרוסק מה הרגיש ששמע שבתו הקטנה איננה בחיים. עכשיו מתברר שאמילי הקטנה נחטפה. המילים קטנות על המציאות"
תום נחום |  2
אילה חסון (צילום מיכה לובטון)
הכניסה הקרקעית של כוחות צה"ל לעזה גובה קורבנות רבים נוספים, כשהיום (שני) זהו יומה ה-31 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שישראל מנהלת בעזה. יותר מ-1,400 אזרחים וחיילים נרצחו ונפלו מאז פרצה מתקפת הפתע של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר. חרף שחרורן של 5 חטופות, כ-242 ישראלים חטופים נמצאים בעזה, כאשר כעת עולה שוב לכותרות סיפורה של אמילי הנד בת ה-8, שתחילה נקבע שנרצחה וכעת, נחשף כי היא ככל הנראה בחיים ונחטפה ולא נרצחה.
כזכור, לאחר שקיבל את ההודעה הקשה כי נרצחה, אביה של אמילי הנד, תומאס הנד, התייחס בכאב גדול לדבר מותה, כאשר חשף כי אמר 'יש! יש! אני שמח שהיא נרצחה כי מבין האפשרויות שאני מכיר זו האפשרות העדיפה, עדיף שהיא מתה מאשר חטופה בעזה", אלא שעכשיו, כאמור, מתברר כי אמילי לא נרצחה, אלא מוחזקת כשבויה על ידי מחבלי חמאס בעזה.

מגישת 'שבע' בכאן 11, העיתונאית הוותיקה איילה חסון, הגיבה לנושא וכתבה בציוץ בחשבון הטוויטר (X.COM) שלה: "לא יכולה להפסיק לחשוב על תומאס אבא של אמילי הקטנה בת השמונה, שאמר לי בשפתיים רועדות ולב מרוסק מה הרגיש ששמע שבתו הקטנה איננה בחיים ולא נחטפה לעזה. עכשיו מתברר שהייתה טעות בזיהוי ואמילי הקטנה נחטפה. המילים קטנות על המציאות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אירלנד לא תעזור לו לצערי
    ליאת 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אירלנד היא אויב גדול מאוד ליהודים ולישראל. יש שם נשיא ששולט הרבה מאוד שנים עם שנאה עיוורת ותיהומית לישראל וליהודים. עצוב מאוד בשביל אמילי
    סגור
  • 1.
    אישה גדולה מהמחראה
    רופא 11/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את מחרחרת ריב שינאה ומדון. התנפחת למימדים מפלצתיים . אף מילה אמת.. והרמזים הברורים שלך תוך שאת רוחצת בניקיון כפיים זה מתכון מושלם להקאה. התנפחת למימדים מיפלצתיים של הסתה
    סגור