תקשורת ומדיה

יוסף חדאד נפרד בכאב: "להשמיד אותם. יהי זכרה ברוך"

פעיל ההסברה הישראלי, יוסף חדאד, כתב לזכרה של שני ניקול לוק ז"ל, שנרצחה על ידי מחבלי חמאס: "הטרוריסטים שחטפו את גופתה גם השתמשו בכרטיס האשראי שלה בעזה לשופינג... צריך להשמיד אותם ובמהרה!!! יהי זכרה ברוך"
תום נחום | 
יוסף חדאד (צילום ביחד ערבים זה לזה)
המערכה הכבדה של ישראל בעזה, מלחמת חרבות ברזל, נכנסה הבוקר (שלישי) ליומה ה-25. יותר מ-1,400 אזרחים וחיילים נרצחו ונפלו החל ממתקפת הפתע של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר ועד היום. כ-240 ישראלים חטופים נמצאים בעזה, וכ-4,000 פצועים עדיין גודשים את בתי החולים ברחבי הארץ. בינתיים, ישראל ממשיכה במתקפה בזירה הצפונית שמרעישה בימים האחרונים וגם בגזרת יהודה ושומרון. בתוך כך, נחשף אמש כי אחת החטופות שסרטון החטיפה שלה הפך לוויראלי, שני לוק, נרצחה במתקפת הטרור של מחבלי חמאס, כאשר הודעה על כך נמסרה למשפחתה
מי שהתייחס להודעה העצובה על כך ששני ז"ל נרצחה הוא פעיל ההסברה הישראלי יוסף חדאד, שכתב לזכרה כך: "כולנו הזדעזענו מהסרטון של שני לוק שנחטפה לעזה כשהיא על טנדר מחוסרת הכרה מוקפת מחבלים ברברים שהפשיטו אותו, וההמון ברחוב שהטנדר עובר בו מכה אותה ויורק עליה... המשפחה התבשרה ששני לא בחיים לאחר ממצאים שנאספו על ידי זק"א בשטח המסיבה. הטרוריסטים שחטפו את גופתה גם השתמשו בכרטיס האשראי שלה בעזה לשופינג... צריך להשמיד אותם ובמהרה!!! יהי זכרה של שני ברוך".
 
שני לוק ז"ל, אזרחית גרמניה בת 23, עלתה לכותרות בשבועות האחרונים בעקבות הסרטון המזעזע של חטיפתה לעזה תוך שהמון זועם בעזה מבזה את גופתה ואמה, ריקרדה לוק, אף זיהתה אותה כאותה צעירה שנראתה מוטלת ללא תזוזה בחלקו האחורי של טנדר בסרטון שהגיע מעזה, כשהיא מוקפת גברים. כעת, על אף שהמשפחה קיוותה כי היא בחיים ודווח כי שני מאושפזת בבית חולים בעזה במצב אנוש, כעת, מתבררת האמת הכואבת.

כתבת חדשות 12, אנטוניה ימין, כתבה כך: "איזו הודעה עצובה. עדי לוק, אחותה של שני לוק, החטופה בעלת האזרחות הישראלית-גרמנית, הודיעה באינסטגרם כי גם אחותה נמצאת בין הנרצחים. שני לוק זוהתה ביום הטבח בסרטון שהופץ על ידי חמאס כשהיא שוכבת מחוסרת הכרה עם רגליים שבורות על טנדר שנוסע בעזה. תחילה סברו כולם כי היא נרצחה אך שבוע לאחר מכן קיבלה המשפחה בגרמניה הודעה כי שני כנראה בחיים ומאושפזת בבית חולים בצפון עזה. ריקרדה, אמה של שני לוק, אף הגיעה לגרמניה בשבוע שעבר כדי לעורר מודעות למען החטופים וביקשה שלא יתייחסו לבתה כאל מתה. הבוקר הודיעו למשפחה ששני לא בין החיים".
 
בהודעה שפרסמה עדי לוק, אחותה של שני ז"ל, נכתב כך: "בצער רב אנו מודיעים על מותה של אחותי, שני ניקול לוק ז"ל, שהייתה ב-7.10.23 במסיבת הדמים ברעים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה