תקשורת ומדיה

קשת 12 מגייסת 6 מיליון שקל: מי יקבלו את הכסף?

בספיישל הסטנדאפ המיוחד של קשת 12 וכנפיים של קרמבו נאספו לא פחות מ-6,067,000 שקל ששווים 67,411 ימי פעילות, אשר נתרמו בערב הסטנד אפ הגדול
מערכת ice |  1
אודיה אזולאי ואייל קיציס (צילום קשת 12)
שנה רביעית ברציפות, נמשך שיתוף הפעולה הפורה בין עמותת "כנפיים של קרמבו" וקשת 12 עם ערב התרמה שכל עיקרו סטנדאפ במשדר חגיגי המוקדש לבני נוער וילדים עם ובלי צרכים מיוחדים שנדרשים לסיוע.
אמש (חמישי) נאספו לא פחות מ-6,067,000 שקל ששווים 67,411 ימי פעילות, אשר נתרמו בערב הסטנד אפ הגדול. יש לציין כי "כנפיים של קרמבו" היא תנועת נוער ייחודית שפועלת כבר 21 שנים ובה כעשרת אלפים חניכים בכמעט מאה סניפים שונים.

כחלק מהעזרה, עלו בהתנדבות כמה מהסטנדאפיסטים המצחיקים והמוכשרים ביותר בישראל, בהגשתם המשותפת של איל קיציס והזמרת אודיה אזולאי, כאשר אחריהם עלה לבמה אבי נוסבאום ששיתף קצת מחיי ההורות בתקופת החגים.
גם אוראל צברי, עלה בצעדי שענטז לבמה עם תנועות ריקוד שכנראה הכיר בזמן השתתפותו ב"רוקדים עם כוכבים", גם גיה באר גורביץ' סיפקה קטע סטנדאפ מיוחד בדמותה המפורסמת של אנאלי מ"צומת מילר", שהסבירה כמה קשה להיות תיירת בישראל.
גם עידן אלתרמן סיפק קטע פסנתר ייחודי, חנה לסלאו הגיעה להופעה מיוחדת, דויד אנגלנדר סקוטו ואמו רוז, גם כן עלו לבמה, סטנדאפיסט נוסף שהופיע היה רוני ששון, אחריו יאיר ניצני, אורנה בנאי וליטל שוורץ ואת המופע חתם אליעד נחום עם גרסה מיוחדת ל"שמש". הערב נחתם כאשר דנה זרמון הודיעה כי נאספו תרומות בסךכ של כ6,067,000 שקלים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שמלה
    שלי 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אודיה לבשה שמלה הזויה מכוערת צד אחד חומה גבוהה צד שני חשוף מוגזם המעצבת התכוונה להיות מיוחדת אבל התוצאה הזויה
    סגור