תקשורת ומדיה

אייל ברקוביץ' מנשל מהירושה את בנו? "אין מיליארד דולר"

בנו של אייל ברקוביץ', ליאור ברקוביץ', שלח איום לאביו על רקע הידיעה על החלטתו של מיק ג'אגר לתרום את הונו לצדקה - שמשמעותה שילדיו יאבדו ירושה במיליוני דולרים: "אבא, אולי אין לך מיליארד דולר, אבל אם תחשוב על דבר כזה אני מצביע ביבי"
תום נחום |  2
אייל ברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
בנו של אייל ברקוביץ', שחקן סקציה נס ציונה, ליאור ברקוביץ', חושש שאביו ינשל אותו מהירושה? על פי הציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו, עושה רושם שכן. ברקוביץ' ג'וניור העלה צילום מסך מ'תוכנית חיסכון' של חדשות 12 באייטם שכותרתו הייתה 'הילדים שיאלצו להיפרד מירושת המיליונים' על החלטתו של מיק ג'אגר, סולן להקת ה'רולינג סטונז', שהחליט לתרום לצדקה את הונו המוערך בכחצי מיליארד דולר, וכתב לצד זאת: "אבא, אולי אין לך מיליארד דולר, אבל אם תחשוב על דבר כזה אני מצביע ביבי".
 
בתוך כך, האם ניר ברקוביץ' צריך לעשות משהו אחר בקריירה שלו? כמו לאמן נניח את אלופת המדינה מכבי חיפה על אף שמעולם לא אימן קבוצה בסדר גודל שכזה? זה בדיוק מה שחושב האחיין שלו, ליאור ברקוביץ', בן אחיו אייל.
ברקוביץ' הצעיר כתב לגבי הדוד שלו: "אני חושב שניר ברקוביץ צריך להתפטר מאום אל פאחם ולהחליף את דגו, קצר וקולע", אמש הוא שוב ביקר את מאמן הירוקים: "כל הכבוד למסאיי על הבטחון לא לעלות עדיין את סבע".
 
עוד הוא כתב בנוגע למשחק: "גם אם חלאיילי יתן פה שער נצחון, לדעתי הוא לא מתאים למכבי חיפה, כנל על פיירו", לאחר שטעה, נאלץ לכתוב בהתנצלות רפה: "הלאה זיינו אותי, אבל עדיין לא מתלהב".

ניר ברקוביץ' רק לאחרונה עשה מעין הסבה של המקצוע שלו לעולם העסקים וכעת הוא החל בניהול עסק של נדל"ן בלונדון, זאת אחרי שנים ארוכות כמאמן שנע בין ליגת העל לליגה הלאומית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ליצן איל
    מוטקה 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שבה בקלות אולך בקלות
    סגור
  • 1.
    ירידת רמה
    נועם 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשאלת שאלת מליון הדולר מכתבים קריינים ומנה תוכניות עם השכלה ורזומה לתפארת הגיעו גם סתומים ועלים כמו אופירע ואייל להנחות תוכנת.אח..היו ימים.דניאל פאר.חיים יבין דליה מזור ועוד רבים וטובים.משכמם ומעלה.איך.איך ירדנו כמה רמות.הגענו אייל ואופירע הספרית.חבל.הולך ופוחת הדור.
    סגור