תקשורת ומדיה

המזרקה בכיכר דיזנגוף נצבעה באדום: כתבת ערוץ 14 זועמת

פעילי תנועת 'עומדים ביחד' צבעו את מי המזרקה בכיכר דיזנגוף באדום לזכר 188 קורבנות האלימות בחברה הערבית, כתבת ערוץ 14, שיראל ללום נהיר, תקפה: "קרוב משפחה שלי קיבל כתב אישום על צביעת המזרקה הזאת ממש, בצבע הזה ממש. אבל יש במדינה מי שלא מפחדים ואפילו מצטלמים כשהם עושים את זה, אותם לא יעצרו"
תום נחום |  3
דיזנגוף (צילום פלאש 90)
ארבעה ימים אחרי העימותים האלימים סביב התפילה בכיכר דיזנגוף בתל אביב ביום הכיפורים, המזרקה בכיכר דיזנגוף נצבעה היום (חמישי) באדום על ידי אנשי תנועת 'עומדים ביחד', שביצעו את האקט המחאתי לזכרם של 188 קורבנות האלימות בחברה הערבית.
חבר הכנסת לשעבר מוסי רז, שלקח חלק לאחרונה בתוכנית 'הפטריוטים' ועזב אחרי דבריו של המגיש ינון מגל על רצח רבין, כתב בחשבון הטוויטר (X.COM) שלו כך: "כבוד ותודה ל"עומדים ביחד" שצבעו באדום את המזרקה בכיכר דיזינגוף לזכר 188אזרחיות ואזרחים בחברה הערבית שנרצחו כי הפקרו על ידי בן גביר וממשלתו".

מי שפחות אהבה והתחברה לצעד המחאתי של צביעת מי המזרקה בכיכר דיזנגוף באדום היא כתבת ערוץ 14, שיראל ללום נהיר, שהתייחסה לכתב האישום שקיבל קרוב משפחתה, שצבע את מי המזרקה באדום לאחר מותו של אהוביה סנדק ז"ל: "קרוב משפחה שלי קיבל כתב אישום על צביעת המזרקה הזאת ממש, בצבע הזה ממש. אבל יש במדינה מי שלא מפחדים ואפילו מצטלמים כשהם עושים את זה, אותם לא יעצרו ב'חשד ל'".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ראש עיר טיפש
    אורה 09/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לצבוע באדום לזכר ערבים שרצחו אחד את השני בגלל נקמת דם או סתם משנאה ורוע לעומת יהודים שבאו להיתפלל ביום הקדוש וגורשו בבושת פנים איפה המוסר שלכם איפה היושר שלכם איפה הצדק שלכם מי הם בני עמכם ואחיכם אותם ערבים שנרצחו לצערנו נרצחו בגלל מנטליות אכזרית או אנשים תמימים שבואו להיתפלל ביום הקדוש לעמכם אים לא היה עצוב אז הייתי צוחקת על הטיפשות שלכם
    סגור
  • 2.
    תקופה אפלה בחיי העם שלנו אפליה משפטית על בסיס קבוע (ל"ת)
    מממ 09/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אל תשכחו את ברכת ארבעת המינים!
    יצחק 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אל תשכחו את ברכת ארבעת המינים! בורא ויוצר הכל בחסדו, יודעים אנו שבראת את ארבעת המינים, השקרן ביבי, הגנב דרעי, הרשע רוטמן והרוצח בן גביר, על מנת שנברך: בורא הכל בחסדו ורחמיו, מתפללים אנו שלא נהיה כמינים חו"ח, והעבר את המינים מן הארץ במהרה, ופרוש עלינו סוכת שלומך! כשהסביר זה תקצוב ישיבות בלבד, ודגל המדינה משמש להקמת מחיצת הפרדה במרחב הציבורי, צריך להגיד את האמת לדתיים ולחרדים לפני שמחת תורה: ביזיתם וחיללתם את התורה בתמורה לשבועת אמונים לארבעת המינים! העובדה, שהערבים במדינה שקופחו בעקביות קיבלו כספים שלדעתכם מגיעים לכם לפי דין תורה, העבירה אותכם על דעתכם, ובתמורה להבטחה שקרית ש"רק תעזרו לנו לרצוח את בג"צ והכל יהיה שלכם, כספים וחוקים והדגל והמדינה", מכרתם כל עקרון מוסר וצדק, והראתם שהדלות והצניעות לכאורה זה רק מסווה לקנאה והפקרות! אבל השופט העליון הוא לא בג"צ, ואי אפשר למכור לו סיפורים, והלב השחור שלכם זועק לקראת מימוש הדין!
    סגור