תקשורת ומדיה

עמית סגל: "הימין הצביע בלית ברירה לסמוטריץ' ובן גביר"

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 ומגיש פגוש את העיתונות, עמית סגל, הגיב על הלך הרוח בקרב מנהיגי המחנה הממלכתי: "יש מו"מ אחד שאנשי המחנה הממלכתי דווקא מסרבים לנהל: עם עצמם"
מערכת ice |  2
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
על רקע חידוש השיחות בבית הנשיא, העיתונאי עמית סגל, פונה אל מספר שחקנים במפה הפוליטית במסגרת טור דעה שמפרסם בחשבון הטלגרם שלו. תחילה, אל אנשי המחנה הממלכתי ומזכיר להם על המשא ומתן שהם מסרבים לנהל. לאחר מכן, אל אנשי הימין הליברלי שלטענתו נשארו חסרי בית.
בדבריו, סגל מזכיר שבמסגרת הסכם הקמת הרשימה המשותפת של גנץ, סער ואייזנקוט נכללה דרישתו של אייזנקוט, סעיף שלפיו חצי שנה מיום הקמת הממשלה תוקם ועדה שתגבש את המסגרת המפלגתית החדשה. משמעות הדבר היא, שחברי הרשימה והעומד בראשה היו אמורים להיבחר בפריימריז.
 

אך, כפי שסגל כותב: "יוני חלף, גם יולי ואוגוסט ורוב ספטמבר, וועדה אין. במקום איחוד, קורה ההפך: תקווה חדשה הצטיידה בסמליל מעוצב חדש ובשם טרי: תקווה חדשה הימין הממלכתי. גם גנץ לא מבזבז זמן, ושינה את שם מפלגתו מחוסן לישראל ל"כחול לבן". 
 
בדבריו, סגל כותב כי נציגי המפלגות השונות נאבקים האחד בשני בבחירות לרשויות המקומיות. בנוסף, שבקרב המחנה הממלכתי תחול הפרדת כוחות: "בכל אגפי המחנה הממלכתי כבר מקובלת הנחת העבודה שגם בבחירות הקרובות לא תרוץ מפלגה מאוחדת, מקסימום רשימה שתיתפר בשיטת הריץ' רץ' כנהוג במקומותינו".
 
בדבריו, סגל מסביר את התופעה ואומר: "מי שיש לו הכוח למנות במו ידיו רבע כנסת לא במהרה יתנדב להתפרק ממנו. יש גם מי שמציעים לו לא לשלם במטבע קשה כאשר ממילא על פי הסקרים גנץ פופולרי במה שקרוי הימין הרך, וכשיש עוד משוריינים אפשריים: למשל, נפתלי בנט".
 
לבסוף, סגל מסיים את דבריו ויוצא למען הימין הליברלי: "וגם מהצד השני יש מחשבות על ריצה נפרדת: הציבור הכי מבוקש והכי יתום מנציגים כיום הוא הימין הליברלי, שהצביע בלית ברירה לסמוטריץ' או בן גביר ועכשיו מתהלך חסר בית. הוא גדול יותר היום משהיה ב-2021, כשהספיק בנדיבות גם לימינה של בנט וגם לתקווה חדשה של סער. בסוף, נשיא המדינה יצטרך אולי לפרוש את חסותו גם על מגעי האחדות האלה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טריפה ונבלה
    אבי 09/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הימין האמיתי נותר ללא מפלגה ראויה שניתן להצביע עבורה החיכוד בראשות החלש המסית הוא מזמן שמאל שמתחזה לימין סמוטריץ אדם מסוכן ביותר משיחיסט עם פנטזיות הרסניות ובן גביר הוא בעיקר בדיחה עצובה
    סגור
  • 1.
    השופרון מכשיר בזהירות את ייצוב כהונתו של הנהנתן החשוד
    סולנום 09/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא משנה מה עשה ויעשה נתניהו בנהנתנותו, קבלת אתננים, העדפת האינטרס שלו על פני זה של ישראל , תמיכה בטפילים, ומשתמטים, המצב המתדרדר במדינה כלכלית , צבאית ואזרחית, שום דבר לא מסיט את סגל מנאמנותו הכמו כלבית. השופרון עושה כל מאמץ לייצב את שלטונו של השליט. כל המפלגות והזרמים אמורים להקריב עצמם פוליטית ובלבד שנתניהו ימשיך וישלוט עד אסון.
    סגור