תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 12 מושפלת: "אפס, כלום, נאדה"

כתבת החינוך של חדשות 12, יעל אודם, תחת מתקפה על רקע פתיחת שנת הלימודים: "כתבת החינוך של 12 יעל אודם צייצה 3 ציוצים על החופשה של השר קיש, כולל תמונות, כולל טענה שהוא עדיין בחופש למרות שחזר. עכשיו נחשו כמה ציוצים היא צייצה על זה שהושג סיכום עם האוצר וארגון המורים? ועל זה ששנת הלימודים נפתחה כסדרה בזמן? נכון - אפס, כלום, נאדה"
תום נחום |  7
יעל אודם (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
אחרי שצייצה כי שר החינוך יואב קיש נופש במלדיביים על רקע המשבר מול ארגון המורים ואיומי השביתה - וחטפה ביקורות קשות לאחר שהתברר כי קיש כבר חזר ארצה, כולל מצד קיש עצמו, כתבת החינוך של חדשות 12, יעל אודם, חוטפת שוב ביקורת קשה אחרי שלא החמיאה לקיש, למשרד החינוך ולממשלה על פתרון המשבר מול ארגון המורים והחזרה ללימודים.
צייצן הטוויטר 'גאיוס', תקף: "כתבת החינוך של 12 יעל אודם צייצה 3 ציוצים על החופשה של השר קיש, כולל תמונות, כולל טענה שהוא עדיין בחופש למרות שחזר. עכשיו נחשו כמה ציוצים היא צייצה על זה שהושג סיכום עם האוצר וארגון המורים? ועל זה ששנת הלימודים נפתחה כסדרה בזמן? נכון - אפס, כלום, נאדה".
 
כזכור, רק בשבוע שעבר, על רקע איומיו של יו"ר ארגון המורים, רן ארז, כי שנת הלימודים שעתידה להיפתח בשבוע הבא, לא תיפתח מאחר ואין התקדמות במשא ומתן בין ארגון המורים לבין משרד החינוך בנוגע להסכם שכר חדש, כתבת חדשות 12יעל אודם, מפרסמת כי שר החינוך, יואב קיש, מבלה בחופשה במלדיביים, אך נחשפה בפדיחת ענק וספגה ביקורת קשה מצד פאנליסט 'הפטריוטים', דרור קאפח.

כתבת החינוך של חדשות 12, יעל אודם, צייצה את תמונתו של קיש וכתבה: "תשעה ימים לפתיחת שנה״ל - אין מנכ״ל, אין מורים, חסרות 1,800 כיתות ובעיקר מסתמנת שביתה ארוכה בתיכונים - והשר מוסיף לנפוש במלדיביים. גננות ומורות מכינות את הכיתות והוא - צולל".
פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, דרור קאפח, עלה להתקפה והעלה צילום מסך של הציוץ של אודם לצד צילום מסך של פוסט שהעלה קיש אחרי שהגיע לניחום אבלים בבית משפחתה של הנרצחת בפיגוע המזעזע בדרום הר חברון, בת שבע ניגרי ז"ל: "לא ידעתי שמשפחתה של בת שבע ניגרי הי"ד יושבים שבעה במלדיביים… או שיואב קיש הגיע מהמלדיביים תוך 5 שעות כולל צ׳ק אאוט ונסיעה לניחום אבלים".
 
בנוסף, הקולגה של אודם, כתבת חדשות 12 בכנסת, דפנה ליאל, כתבה בתגובה לפרסום של אודם: "מפה לשם מתברר שקיש עדיין במלדיביים. סיפור מדהים של יעל אודם". מי שפחות התרשם מהפרסום הוא מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, שיצא למתקפה וכתב: "מפה לשם - פייק. קיש בארץ". גם הפאנליסט החדש של 'הפטריוטים', דודו אוואט, תקף: "לפיד מתנצל כשהוא לא יוצא לחופשה".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אפס סקופים
    כתבת מזגנים 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חרטטנית
    סגור
  • 6.
    אנחנו כבר לא מתפלאים
    הנואם 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    8 0
    גברת אודם היא בורג במכונת הרעל שמופעלת מלמעלה עי צמד הברקים יבוא היום שהשקרנית הזו תעמוד לפני העם ותתנצל: ״הייתי רק בורג קטן״ מעניין איפה שמענו את זה קודם
    סגור
  • 5.
    כיפה אדומה
    השליח 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    טוב נו שר התעמולה בברלין גם הוא מלא חיוך
    סגור
  • 4.
    ערוץ 12 ערוץ אומלל (ל"ת)
    מייק מקיימן 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 3.
    כתבת מהתחת (ל"ת)
    זירבל 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 2.
    יעל אודם חלאת המין האנושי..תעמולנית שמאלנית ..אנטי ימין (ל"ת)
    רני 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 1.
    כמה
    א 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אפסים יכולים להיות הכתבים של ערוץ 12 13
    סגור