תקשורת ומדיה

בן כספית מבקש עזרה בתרומות: "תפתחו את הלב"

בן כספית פנה לעוקביו ברשתות החברתיות בבקשה לפתוח את הלב ואת הכיס בתרומות לתוכנית 'מסע' לסיוע להלומי קרב: "קמפיין חשוב מאין כמוהו. תפתחו לב. מאה אלף הלומי קרב מסתובבים בינינו"
תום נחום |  4
בן כספית (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay)
אחרי שחזר לשדר לצד ינון מגל ב-103FM וכבר הספיק לספק עקיצה אכזרית לעברו של מגל, וכמו כן, גם אחרי שחויב על ידי בית המשפט לפצות את אריה דרעי ב-40 אלף שקל (בנוסף להוצאות משפט ב-20 אלף שקל נוספים), מגיש 'פגוש את העיתונות' של חדשות 12, בן כספית, פנה לעוקביו בבקשה לפתוח את הלב ואת הכיס ולסייע בתרומות למען תוכנית 'מסע' לליווי הלומי קרב.
בציוץ שהעלה בן כספית לטוויטר שלו וכלל סרטון של קמפיין 'מסע', כתב כספית כך: "קמפיין חשוב מאין כמוהו. תפתחו לב. מאה אלף הלומי קרב מסתובבים בינינו". בנוסף, כספית צירף את הלינק לתרומות אליו תוכלו להגיע על ידי לחיצה כאן. עד כה, מתוך יעד של חצי מיליון שקל (עלות שנתית של כל הלום קרב שמגיע לתוכנית עומדת על 20,000 שקל), גויסו בשלב זה 59 אלף שקל בלבד.
 
כל זאת, כאמור, אחרי שבית המשפט הכריע וקבע שהעיתונאי והמגיש בן כספית יפצה את יו"ר ש"ס אריה דרעי ב-40 אלף שקלים ויחויב לשלם 20 אלף שקלים הוצאות משפט. ביהמ"ש קיבל באופן חלקי את תביעת לשון הרע של יו״ר ש״ס אריה דרעי נגד בן כספית. השופט אביים ברקאי הכריע כי: ״התביעה מתקבלת באופן חלקי ואך ורק ביחס לאמירה המייחסת לתובע ולפיה ׳דמם של 45 נספי אסון מירון מרוח על ידיו".
בית המשפט השלום בתל אביב קיבל את תביעת לשון הרע של יו״ר ש״ס ח"כ אריה דרעי נגד העיתונאי בן כספית וחייב אותו לפצות את דרעי ב-40 אלף שקל ובתוספת 20 אלף שקל הוצאות משפט. את דרעי ייצג עו"ד אילן בומבך. השופט אביים ברקאי קבע כי ״התביעה מתקבלת באופן חלקי ואך ורק ביחס לאמירה המייחסת לתובע ולפיה ׳דמם של 45 נספי אסון מירון מרוח על ידיו׳״.
התביעה הוגשה על ידי דרעי נגד בן כספית, בגין פרסום מכפיש מדצמבר 2021 ומאשים את דרעי באסון מירון במילים קשות בטור שכתב כספית לעיתון "מעריב" נכתבה בין השאר השורה הבאה: "דרעי, עבריין מורשע שדמם של 45 נספי אסון מירון מרוח על ידיו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בן כספית
    לוניטה 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן יקר, מאחלת לך את כל הטוב שבעולם. תמשיך להיות האיש הנבון והחכם!!!??
    סגור
  • 3.
    ומי באמת לקח אחריות על המוות הבלתי הגיוני הזה ?
    H 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף אחד משרשרת הפיקוד מהשרים ועד למשטרה כולם לא אשמים .. כנראה שלחרדים לא מספיק חשוב אחרת כבר היו מוצאים את האשמים וגורמים להם להיענש .. בן כספית היחיד שמעלה את הנושא חבל שצריך לשלם ועוד ל"צדיק" דרעי .. הלוואי וימצא עוד התנהלויות פסולות וכספים שלא דווחו ויוכל לתבוע אותו חזרה ..
    סגור
  • 2.
    בן כזבית תקבל סרטן אמן ! (ל"ת)
    אסף 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    החרדים גוזלים מהחרדתיים-באמת.
    נהנתניהו 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ב-ו-ש-ה. כי כל הכסף הולך לכאילו-חרדים במקום לחרדתיים הראויים.
    סגור