תקשורת ומדיה

איילה חסון נגד בנימין נתניהו: "חרדה לכסף של הציבור"

מגישת 'שבע' בכאן 11, העיתונאית הוותיק איילה חסון, במתקפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו על רקע החלטתו ללון במלון וולדורף אסטוריה: "אדוני ראש הממשלה, כמי שחרדה לכסף של הציבור, לשקל ול-50 מיליון באותה מידה, נכון שזה רק לכמה ימים, אבל אפשר היה לבחור מלון יותר צנוע, לא צריך מלון כזה ואתה יודע מה? אפשר גם היה ללכת לקיסריה, זה היה עולה הרבה פחות כסף למדינה. צריך לדאוג לכספים של האזרחים על השקל מה שנקרא, על הפסיק של השקל". וגם: התגובה הקשה למבקרים
תום נחום |  7
איילה חסון (צילום מסך כאן 11)
לאחר שבן כספית חשף ביום שלישי כי ראש הממשלה בנימין נתניהו יחד עם רעייתו שרה עוברים להתגורר בשבוע הקרוב במלון וולדורף אסטוריה היוקרתי בירושלים בשל שיפוצים בבית ברחוב עזה, אופירה אסייג סגרה חשבון, דווקא עם איילה חסון, העיתונאית הוותיק ומגישת 'שבע' בכאן 11 המשיכה בשלה ובחרה לעסוק בנושא שלדעת רבים חשוב יותר - פרשת דריסתו למוות של הילד רפאל אדנה ז"ל - וכמו כן, על רקע הביקורות הקשות, התייחסה גם לנושא ראש הממשלה נתניהו ושהותו במלון וולדורף אסטוריה.
במהלך תוכניתה 'שבע' בכאן 11, חסון התייחסה לסוגיית המלון של ראש הממשלה בנימין נתניהו ולא חסכה ביקורת: "ראש הממשלה נתניהו ורעייתו עברו להתגורר במלון היוקרה וולדורף אסטוריה בעקבות שיפוצים בביתם ברחוב עזה בירושלים. לדברי משרד ראש הממשלה הסיבה לכך היא ביטחונית. עכשיו אני רוצה לומר הערה, אדוני ראש הממשלה, כמי שחרדה לכסף של הציבור, לשקל ול-50 מיליון באותה מידה, נכון שזה רק לכמה ימים, אבל אפשר היה לבחור מלון יותר צנוע, לא צריך מלון כזה ואתה יודע מה? אפשר גם היה ללכת לקיסריה, זה היה עולה הרבה פחות כסף למדינה. אז אני רוצה לשים את ההערה הזאת כאן במקום, צריך לדאוג לכספים של האזרחים על השקל מה שנקרא, על הפסיק של השקל ורק הייתי מקווה שהקולגות והצייצנים בשקל או בשני שקל, היו מטפלים גם בכספים של עשרות המיליונים שבזבז נפתלי בנט מכספי המדינה, כמו שאז טיפלנו, זה היה עשרות מיליונים, כאן זה סיפור אחר, אבל בהחלט ראוי להערה בע' ובא'".
 
בנוסף, כאמור, חסון התייחסה גם לפרשת דריסתו למוות של רפאל אדנה ז"ל וחשפה את תוכן השיחה שלה עם בכיר במשטרה: "אמר לי אתמול גורם במשטרה 'אל תוותרי להם, האמת היא שהיה שיבוש, אל תוותרי להם, תדעי לך שהיה שיבוש, הם רוצים שנשקר', אמרתי לו 'אבל למה שתשקרו?', הוא ענה לי 'כי אנחנו פוחדים ממח"ש', כי הפרקליטות שולטת במח"ש". הפאנליסט נועם פתחי הגיב: "גורמים בתוך הפרקליטות יורדים למחאה ומדברים שם עם המפגינים ואומרים 'אל תוותרו', אנחנו מתוך הפרקליטות יודעים שיש מחאה".
 
כזכור, בת'רדס שלה כתבה המגישה של קשת 12, אופירה אסייג, כך נגד חסון: "איפה איילה חסון? לא בא לה לעשות תחקיר על השיפוצים ברחוב עזה בירושלים? היא דווקא מאוד אהבה  לתחקר במעון של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט".

היא תיארה גם כן את מה שיעבור על ביתו של נתניהו: "שיפוצים ברחוב עזה בירושלים רה"מ נתניהו ומשפחתו יעברו לגור בתקופה הקרובה בסוויטה במלון וולדורף אסטוריה בירושלים, זאת לאחר שבהנחיית גורמי הביטחון ולאור התגברות האיומים נגד ראש הממשלה, נעשים סידורי ביטחון סביב דירתו ברחוב עזה בירושלים שמחייבים אותו לשהות למספר ימים מחוץ לדירתו".
כזכור, העיתונאי דניאל עמרם כתב: "מישהו צריך לומר את זה: איילה חסון סיימה את הקריירה שלה! נקודה. מה שהיא עושה עכשיו זה מביך לעצמה, למעסיקים שלה, ולכל מי שבא איתה במגע.  זה לא ספציפי על משהו אבל צריך לומר את זה. איילה חסון משמשת ככלי כרגע של התאגיד כדי שלא יסגרו אותו נטו בתחפושת של עיתונאית וזה מביך. פיס".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אילה חסון עכשיו נזכרת?קודם שיקרת על 50 מיליון על בנט
    ממש מתוך הליכוד 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אילה חסון עכשיו נזכרת ? קודם שיקרת על 50 מיליון בבית בנט ועכשיו את פתאום מדברת על צניעות נתניהו ? לא מדובר על צניעות מדובר על גניבת הקופה הציבורית. אולי באמת תבדקי פעם כמה הוצא על שיפוצי שלושת בתי נתניהו : עזה, הפורצים, קיסריה, ואולי יש עוד. וכמה הוצא אל אבטחת ילדי נתניהו , מסעות נתניהו ומשפחתו בעולם והכל על חשבוננו. (בעיתון כלכלי ידוע נעשה חישוב שרק אבטחת מסעו של אבנר לאוסטרליה ל 8 חודשים טיול אחרי צבא עלתה לנו משלמי המיסים 800 אלף שקל, ואמא שלו נסעה לבקרו, הכלבה שלו מתה והוא חזר לארץ ונסע שוב, סביר להניח שזה הגיע למיליון, והדרישה האחרונה למטוס נוסף שיסחוב טון וחצי רכוש של הזוג כשאמורים היו לטוס לקפריסין ועוד ועוד) אם את ישרה (ואת כנראה לא כל כך) איילה חסון דרושה ממך קצת יושרה ואמירת אמת , להשמיץ את בנט , במה שהוגדר בשב"כ כאינפורמציה לא נכונה , אבל מעולם לא לבדוק את מי שאת מטפחת ותומכת בו ולכן מעולם לא טרחת לבדוק את כנראה מאות המיליונים ששילמנו עבור המשפחה הזאת ????
    סגור
  • 5.
    מה יוצר גרוע מפולניה
    מרוקאית 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה כמו לחות בגיהנום
    סגור
  • 4.
    הנביאה היחידה בדורות אחרונים:
    בשם ה-״רעייה״ 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    "ביבי הוא מנהיג שהוא גדול על כל המדינה הזאת, הוא באמת מנהיג בקנה מידה לאומי. במדינה הזאת כולם רוצים להישחט ולהישרף? יאללה, למה הוא צריך להתאמץ כל כך? נעבור לחוץ לארץ. שהמדינה הזאת תישרף. המדינה בלעדי ביבי לא תחזיק מעמד. אנשים כאן יישחטו". כמה רוחה הנבואית שורה עלינו. בעוד כשבוע ימלאו 20 שנים לנבואה הזו. אופס.....שכחתי: הרעייה התנצלה.
    סגור
  • 3.
    טעות מצערת
    לשכה 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    3 2
    חלה תקלה בתוכנה הבוטית ששמה איילה חסון. נא לשלוח טכנא דחוףי.
    סגור
  • 2.
    איילה חסון עיתונאית לדוגמה.אמיצה,יסודית,חשיפת האמת,
    רני 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 3
    וחשיפת הצביעות והשחיתות..נר לרגליה. מגיע לה פרס פוליצר !!
    סגור
  • סוף סוף הבנתי
    הדייקן 09/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איילה חסון לא הפכה כמו שחשבתי בטעות לעיתונאית פח עם אובססית שיפוץ בית נפתלי בנט. חסון היא גיבורת עיתונות אמיתית. בשלהי הקריירה שלה התנדבה לשכב על הגדר ולחטוף את כל האש כדי להציל את תאגיד השידור ע"י חנופה למשפחת נתניהו. מעכשיו חסון היא גיבורה שלי.
    סגור
  • 1.
    ביבי
    מומו 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שחיתות ציבורית,ביבי אבי השיטה
    סגור