תקשורת ומדיה

העיתונאי החרדי בני רבינוביץ': "רוב השוטרים האכזריים ביותר - דתיים"

הכתב בני רבינוביץ' מהעיתון החרדי יתד נאמן, במשפט מעורר סערה בטוויטר לאחר שטען כי בדק מקרים רבים של אלימות שוטרים, וכי רובם של "האכזריים והסדיסדיטיים ביותר" הינם מהציבור הדתי. דבריו הובילו להסתה נוספת: "הכיפה הפכה לסמל של אלימות בריונות ופשיזם"
מערכת ice | 
יתד נאמן (צילום קובי גדעון פלאש 90)
כתב העיתון "יתד נאמן", בני רבינוביץ', מתייחס היום (ראשון) לדבריו של בן כספית על ההתנגדות להפגנות ואומר כי הוא כותב דבר קשה וחריף, אך לאחר בדיקתו, דווקא רוב השוטרים "האכזריים והסדיסדיטיים ביותר", כלשונו, הינם מהציבור הדתי.
רבינוביץ', אביו של כתב הארץ אהרון רבינוביץ', וחמו של העיתונאי מהארץ נתי טוקר, הביע את עמדתו לאחר דבריו של בן כספית שהתייחס לכוונה לזריקת צמיג בוער על מערום של מזרונים של המאהל של מתנגדי הרפורמה המשפטית. בן כספית חשף את תמונתו של אותו אחד שכתב "בא לי לזרוק על זה איזה צמיג" עם אימוג'י אש, ובו נראה בחור דתי נשוי עם ילדה, ועל כך כתב בן כספית כי האלימות יכולה להגיע גם מאותו "חמד של בחור".
מתוך עמוד הטוויטר של העיתונאי בן כספית. צילום מסך
דבריו של בן כספית עוררו את זעמם של המפגינים, כך חברת הכנסת לשעבר ממפלגת העבודה אמילי מואטי כתבה: "למה למחוק את הנייד שלו", וגולש אנונימי אחר הוסיף: "הבחור הנחמד, הוא חלאת המין האנושי שיסיר את הכיפה שלראשו".
העיתונאי החרדי בני רבינוביץ', הוסיף את עמדתו: "כותב דבר קשה וחריף, אבל אחרי שבדקתי, שוב ושוב שמתי לב, שרוב השוטרים האכזריים והסדיסדיטיים ביותר הם חבר'ה דתיים".

על שאלת אחד הגולשים שהגיב לו: "בני היקר מעריך את דעתך ואת פועלך. יחד עם זאת, האם יש לך כלים לבדוק את כל הסדיסטים שבמשטרה? הציוץ מפיל רפש רב על כלל הציבור הדתי ואתה טועה בכתיבתו", השיב כתב יתד נאמן: "בהחלט כן. בדקתי המון מאלו שקיבלו פרסום ברשתות", והוביל להסתה נוספת נגד הציבור הדתי, כפי שנכתב על ידי אחד הגולשים: "הכיפה הפכה להיות לסמל של אלימות בריונות ופשיזם במקום לסמל את מה שהיתה צריכה לסמל צניעות והבנה שיש למעלה מאיתנו".
בלה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה