תקשורת ומדיה

רני רהב זועם: "נבל ורשע, תתבייש לך איש שפל"

הח"כ הוותיק יצחק פינדרוס התבטא בצורה חמורה נגד הקהילה הגאה וחטף מאיש יחסי הציבור, רני רהב: "אתה נבל, נבל, נבל! פשוט עמלק חדש נולד בישראל. רשע, לדבר ככה על אנשים שחיים את חייהם על פי דרכם... תתבייש לך איש שפל!"
תום נחום |  16
רני רהב (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
האמירה המזוויעה של חבר הכנסת מיהדות התורה, יצחק פינדרוס, ממשיכה לזעזע את הרשתות וגם את הסלבס שהקהילה הגאה קרובה לליבם. הח"כ טען כי: "הלהט"ב יותר מסוכנים למדינת ישראל מדאעש, חיזבאללה והחמאס, שיילחם בהם כי כך מצווה התורה", כאשר הביקורות הקשות על דבריו לא איחרו לבוא.
איש יחסי הציבור רני רהב יצא בציוץ לוחמני במיוחד נגד פינדרוס וכתב בטוויטר כך: "אתה נבל, נבל, נבל! פשוט עמלק חדש נולד בישראל! רשע, רשע, רשע. לדבר ככה על אנשים שחיים את חייהם על פי דרכם... תתבייש לך איש שפל!".
 
יעל בר זוהר לא יכלה לשתוק ואמרה על דבריו של פינדרוס במהלך שידור 'חדשות הבוקר' עם ניב רסקין בקשת 12 כך: "האמת שאני ממש פוחדת, מה זה אומר ולאן אנחנו הולכים? ח"כ מטעם 'יהדות התורה', יצחק פינדרוס, שהוא ידוע בדעות הקיצוניות שלו והתבטא לא פעם נגד הקהילה הלהט"בית, אבל הפעם אני מרגישה באמת שכל פעם יש אמירות בעייתיות, אבל הפעם נחצו כל הגבולות".
עוד הוסיפה: "אנחנו אחרי הפיגוע המזעזע בעלי והוא אומר לנו שזה יותר גרוע מחמאס, לאן נגיע? כאילו לא חסרות פה מספיק צרות ובעיות במדינה שלנו וכאילו אין מספיק פילוג בעם, אמירה כזו רק מגדילה את הקרע יותר ואמירות כאלה, לא רק שזורעות שנאת חינם, הן עלולות להיות מסוכנות ולהוביל למעשים מסוכנים, כולנו זוכרים מה קרה ב-2015 במצעד הגאווה בירושלים, את הרצח של שירה בנקי ז"ל, אתה יודע, מישהו אומר דבר כזה ומישהו אחר יכול חלילה לעשות מעשה קיצוני".

לסיכום אמרה: "אין לי שום יומרה לשנות את דעתו, אבל אני כן מצפה מאיש ציבור לא לצאת בהצהרות כאלה, אמירה כזו גם בעיניי חייבת להיות מגונה, אבל אני חושבת שכדאי שיגנו את זה. אני גם לא רוצה לחשוב על הורים ועל ילדים ונערים שנמצאים כרגע בארון וכמה זה לוקח אותם אחורה ומכאיב להם, זה ממש מחריד ואולי נזכיר לו שהדבר שהתורה אולי מושתתת עליו והדבר אולי הכי חשוב זה 'ואהבת לרעך כמוך' והוא פספס פה בגדול".
רסקין הגיב: "זה נורא, נורא, זה לא נשאר באוויר דברים כאלה, ברור שצריכים לגנות את זה. זה בושה להגיד להם שהם יותר גרועים מהחיזבאללה והחמאס. חשוב מאוד לדבר על הנושא הזה".
כזכור, גם הזמר רן דנקר תקף בחריפות את הח"כ: "אתה צריך להשפיל את מבטך כשאתה עובר ליד אותן בהמות טרוריסטיות, להשפיל עיניים ולב מבושה. אתה ואהוביך צריכים להרגיש כנראה את הבושה והביטול והרצון להתפייד מהעולם שאתה מבקש מאיתנו לחוש כדי אולי לחזור לדרך הישר".
 
עוד כתב: "איש ששנאה, הומופוביה וגזענות זורמות בעורקיו אין לו מקום בחברה שלנו. איש שמבקש להשמיד לא פחות ולא יותר אוכלוסיה שלמה, צריך להיות מאחורי סורג ובריח. איש שמזכיר תקופות קשות מאוד בהיסטוריה שהעם שלנו ידע, מבקש לעשות טיהור מבפנים, איש מסוכן".
"ח״כ דוד פינדרוס", פנה לידר. "הפעם זו לא רק הנבערות, חוסר הידע או הפחד שלך. הפעם זו הסתה קשה, יוקדת והרסנית. חבר כנסת בישראל, בפנים גלויות, בערוץ טלוויזיה מרכזי, בביטחון מלא.  תסתכלו עליו טוב. ככה נראית הסתה, ככה נראה נבחר ציבור שמפלג ומסית. ככה בדיוק נראה מי שמתרגם את הכוח הפוליטי שלו למסרים רעילים ונפיצים, לנרטיב מרושע שאין לו מקום".
עוד כתב לידר נגד הח"כ הוותיק: "אנחנו מאמינים בטוב, יודעים שרק איתו אפשר יהיה לנצח. יודעים שרק מי שידע אהבה אמיתית - יכול להבין אותה כמו שהיא. ועכשיו, תסתכל אתה עלינו.  אוהבים. חזקים.  ביחד".
תגובות לכתבה(16):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    פינדרוס
    חפי 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זה פינדרוס,אוכל חינם,חי על חשבוננו,להפסיק לתת להם כסף,שיאכלו חרה.
    סגור
  • 10.
    יעי, את צודקת, אבל למה לא גינית את יאיר גולן ואהוד ברק
    חני 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כשקראו למרי אזרחי… מה שעלול להוביל לשפיכות דמים חלילה. למה לא הבעת זעזוע על קריאותיהם שמסכנות את המדינה ואזרחיה?!
    סגור
  • 9.
    לא פינדרוס אלא פינטוחס אידיוט (ל"ת)
    טדי 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 8.
    טעות פינדרוס
    מיכה 07/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה אתה וכל העדה שלך שמסוכנים לישראל יותר מכל האויבים מבחוץ.
    סגור
  • 7.
    איש חשוך מלא רוע מוסת ומסית .איש מסוכן. תלמדו היסטורי
    קוראת 07/2023/01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תתאשתו כבר . תראו למי אתם מצביעים. זה לא יעצור בזה . זה יגיע לכולם. כ ו ל ם
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    משחק את המלאך
    אורי 07/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    להזכיר לך מה צעקת בפייק מגיםה לזרוק את השפויים הלא מוזרקים לים? עזרת לחיסולים מדי יום נופלים צעירים למותם וחוטפים מחלות סרטן טורבו ולב..
    סגור
  • 5.
    חבר כנסת מגעיל
    אנאבלי 07/2023/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יש לי הרגשת גועל כלפי האיש ושכמותו. אדם בור ועם הארץ. לא מבינה למה נותנים לאנשים כאלו במה. שייחנק בבורותו ,איש מגעיל.
    סגור
  • 4.
    רני רהב
    סוזן 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אני מגנה מה שאמר חבר כנסת אבל אתם שותקים כמו כבסים שהברקים למיניהם גולן חלוץ שרוצים מרי אזרחיוכל הזוועות שהם אומרים זה בסדר אתם צבועים ורעים
    סגור
  • מסכימה עם כל מילה!!! צבועים ומתייפייפים!!! (ל"ת)
    חני 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אין קשר בין הדברים (ל"ת)
    סקי 07/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אם הם רוצים להיות כמו כולם - שלא יעשו את התהלוכת בורדל
    מרכז הארץ 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 4
    הם רוצים להיות כמו כולם? מנש לא הם רוצים שכולם ילקקו לבם ושלר יעיזו להגיד משהו נגדם. ישר תוקפים ונשתיקים. יש יום אהבה לכולם ושיחגגו עם כולם , למה עושים צהלוכה של בורדל ???
    סגור
  • לגמרי נכון ואני הכי בעדם. (ל"ת)
    חני 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הבדל בין להטב לרגיל.
    צילה 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גם אני תומכת.לא להוציא את עצמם מהכלל שילכו בתלם.ולא נראה אותם כיוצאי דופן.היום כהומור הולך ברחוב מיד מורגש לפי התנהגותו.לך ישר כמו הל אחד ובזה נפתור את הבעיה.
    סגור
  • כי אין להם זכויות כמו שיש לך ,איש חשוך שכמוך (ל"ת)
    סקי 07/2023/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    יעל בר זוהר
    אורנה לוי 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הפסיכופת המגוייס הרעיל את הפלגים בעם ושם את כל החרא על במת הכנסת
    סגור
  • 1.
    פינדרוס
    זאב 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    3 2
    חכ פינדרוס לא איש דתי ולא ירא שמים כך ברא אותם בורא עולם הם לא בוחרים במי להתאהב כל עניין של ה"המרע" לוקה מעצם המחשבה לשנות יציר ניברא
    סגור