תקשורת ומדיה

רביב דרוקר מעורר סערה בשידור חי: "זו הגנה עצמית"

המגפון אותו חטף ח"כ שמחה רוטמן ממפגינה בניו יורק הגיע לאולפן 'אזור בחירה' של רביב דרוקר, שהשתעשע בשידור ביחד עם נתן זהבי: "זה המגפון האמיתי וההיסטורי שיהיה מוצג במוזיאון המחאה"
תום נחום |  6
רביב דרוקר (צילום פלאש 90)
כשלושה שבועות אחרי סערת המגפון אותו חטף בחוזקה מידיה של מפגינה בניו יורק יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט בכנסת ישראל, חבר הכנסת שמחה רוטמן, המגפון המדובר מאותה תקרית מדובר בניו יורק הגיע לאולפנו של רביב דרוקר ב'אזור בחירה' של רשת 13, כאשר דרוקר השתעשע מעט ואיתו גם הפאנליסט נתן זהבי.
זהבי אמר תוך שהוא מנסה לחטוף את המגפון מידיו של דרוקר בהומור: "רביב, תביא את המגפון, תזרוק אותו, תזרוק אותו", דרוקר השתעשע וצעק: "לא, זה הגנה עצמית, זה הגנה עצמית", ולאחר מכן הסביר: "זה המגפון האמיתי, ההיסטורי, שיהיה מוצג במוזיאון המחאה, יש מוזיאון גוש קטיף, יהיה מוזיאון המחאה, ששמחה רוטמן, מתוך הגנה עצמית טהורה - גנב, לא גנב, לקח. הקטע לגופו הוא מדהים, תן לי את הכוח להדיח שופטים שלא נותנים עונשים חמורים מספיק".
 
כזכור, ח"כ שמחה רוטמן הגיב לסערה כאשר מפגינה נגד המהפכה המשפטית, עקבה אחריו עם מגפון וח"כ רוטמן, חטף לה את המגפון מהיד. על פי ציטוט מערוץ 7, רוטמן טוען: "קבוצה קטנה של מפגינים אלימים התקיפה אותי ואת אשתי כשהלכנו בשעת לילה מאוחרת בניו-יורק".

"הם חסמו לנו את הדרך, דרכו לאישתי חנה על הרגל וקיללו, לרבות איחולי מוות. באיזשהו שלב המפגינים הבינו שאנחנו לא מתרגשים מהם, ואז הם הצמידו לנו לאוזן מגפון וצעקו. גם אני וגם המאבטחים אמרנו להם שוב ושוב להפסיק ולהתרחק והם המשיכו''.
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    דרוקר אדם תת רמה שמביא את זהבי שעוד יות
    אברם אברהם 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    דרוקר אדם תת רמה שמביא את זהבי שעוד יותר ברמה נמוכה. איך מחזיקים אדם רמאי שכולו לחפש רק צד אחד בסיפור. וגם שמתגלה ששיקר לא מפטרים אותו בושה לכם בחדשות שאתם מחזיקים רמאים וגם לא מתנצלים שאתם טועים. אתם רוצים להמשיך לשלוט בשקט ושלא יפריעו לכם. יום טוב.
    סגור
  • 4.
    הרוע והשנאה התהומית בנפשו של דרוקר נוראית. (ל"ת)
    איש רע 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 3.
    דרוקר כמה נמוך אתה יורד
    סימה 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מטורלל
    סגור
  • 2.
    עבודות או עובדות
    ZB 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    התלונה במשטרת ניו יורק בוטלה כי?.......
    סגור
  • 1.
    דרוקר שופר שקרן
    אזרח 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    5 1
    רביב דרוקר אתה איש מסכן ומסוכן. אתה אולי מצחיק רק את עצמך. מרבית הדיווחים שלך מגמתיים ושקריים סע הלאה
    סגור
  • אמת (ל"ת)
    אברם אברהם 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור