תקשורת ומדיה

זו תשובת רוטמן לשאלה מדוע התראיין אצל מי שכינה אותו "דיקטטור"

ח"כ שמחה רוטמן התראיין אצל אטילה שומפלבי וחטף: "הוא מסית נגדך ונגד הציבור שלך". כך ענה והסביר מדוע הוא "לא מחרים ולא מוותר על אף יהודי"
מערכת ice |  4
שמחה רוטמן (צילום Olivier Fitoussi/Flash90)
היום (ראשון) יפתח מושב הקיץ של הכנסת, ויו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט שמחה רוטמן הלך להתראיין אצל אטילה שומפלבי באולפן ynet. אושיית הרשת הימנית יותם זמרי הזכיר לו כיצד כתב עליו שומפלבי בעבר. "לא ברור למה ועם ח"כ שמחה רוטמן מצוי בתחרות על תואר הדיקטטור של ישראל", צייץ לפני כחודש עיתונאי ynet. "מר רוטמן, זכית. אל תתאמץ יותר. זכית בתואר החשוך הבכיר. בוא תכלא אותי."
רוטמן ענה לזמרי בטוויטר כי "אני חושב, וגם אמרתי את זה, כולל בראיון, שחלקים גדולים מדי בתקשורת הישראלית איבדו את זה לגמרי. במקום סיקור, אנחנו מקבלים תעמולה. ובכל זאת, הכלל שלי הוא שאני לא מחרים."
 

עוד כתב, "למרות שהמגיש מוטה, יש ציבור שצופה בו שמגיע לו לשמוע גם את הצד של המחנה שלנו. יש לזה מחירים לא פשוטים. אבל זה אותו קו מחשבה שגרם לי להגיע ולנהל שיח על הרפורמה עם כל אדם, כולל אנשים שארגנו את המחאות...יש בגישה הזו המון המון כשלונות...אבל אין דרך אחרת שאני מכיר להצליח להחזיק פה מדינה אחת ועם אחד. ומספיקה הצלחה אחת נדירה, כדי שיהיה שווה לנסות שוב ושוב ושוב. אני לא מוותר על אף יהודי."
אולם זמרי ענה לו על התשובה בשאלה נוספת: "מה מונע בעצם מאטילה להמשיך להסית נגדך ונגד הציבור שלך כל יום כל היום בידיעה שתרוץ לאולפן שלו כשיצטרך?"
רוטמן אמר באולפן ynet כי "הרפורמה תעבור, לא יודע איך ומתי. נבחרי ציבור חייבים למנות שופטים". על הסיכויים להגיע לפשרה אמר כי "גנץ לא מעוניין להגיע לפשרה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רוטמן חדור אמונה.
    המלך עופר המשיח 05/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק חבל שהוא לא מאמין ביסודות הדמוקרטיה. התפילות שלהם לא שוות 4 מיליארד תקציבים לישיבות. הפיגוע שניסית לעשות בוועדת חוקה -- גמרת את מדינת ישראל. אין יותר אחדות. כל הכבוד רוטמן. רצית למנות שופט שייתן לדתיים פטור ואם זה לא מספיק -- אז פסקת התגברות של 51% וחולצות שחורות לבניטו גולדשטיין הפירומן. נביא שקר.
    סגור
  • 3.
    האם יכול להיות יהודי כל כך רשע ומלא שינאה? (ל"ת)
    אדולף כהן 05/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    רוטמן
    יורם 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יישר כח לשמחה רוטמן .אדרבה טוב שהוא מתראיין בכל ערוץ ואינו מחרים. א כדי להסביר את תכנית הריפורמה ולהזים את מחרחרי הריב וכנציג ציבור אינו מחרים גם את מתנגדיו ומשמיציו.ואנו לא כמותם.כל הכבוד לשמחה
    סגור
  • 1.
    אין על רוטמן!
    רבקה קיש 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בע" ה', נזכה לראות אותו ראש ממשלה במדינת ישראל.
    סגור