תקשורת ומדיה

ינון מגל עוקץ: "גברת מגי, זה לא אומר שהוא גבר"

לאחר שהסופרת מגי אוצרי טענה כי אלוהים הוא נקבה, המגיש עקץ: "מתברר שאת הבנתה בעניני אלוקות היא רכשה "בחוג למגדר בבר אילן" גברת מגי, במובן הלשוני גם מיקרוגל הוא זכר, זה לא אומר שהוא גבר"
מערכת ice |  2
ינון מגל (צילום פייסבוק/רדיו 103FM)
הסופרת מגי אוצרי הפכה לקול בולט במחאה נגד הרפורמה לתיקון מערכת המשפט והדרישה מחרדים לצאת לעבודה ולשרת בצה"ל. אבל היא ספגה ביקורת חריפה ביותר על אמירה שלה בנוגע למגדר של אלוהים שהיא טוענת כי מדובר בעצם בנקבה.
אוצרי הבהירה: "במקרה במקרה למדתי שנה בחוג למגדר בבר אילן, ושם למדתי גם אצל מרצות דתיות אורתודוקסיות על פמיניזם דתי יהודי. האורתודוקסיה מאז ומתמיד התייחסה אל אלוהים כאל גבר, גם במובן הפוליטי, וגם במובן הלשוני. אשמח להפנות אותך לכתיבה אקדמית בנושא. שמחתי לסייע".
 
מי שמיהר לעקוץ אותה הוא מגיש הרדיו ב-103FM והפטריוטים בערוץ 14 ינון מגל, שכתב בטוויטר שלו: "אלוקים, זה הולך ומשתבח עכשיו מתברר שאת הבנתה בעניני אלוקות היא רכשה "בחוג למגדר בבר אילן" גברת מגי, במובן הלשוני גם מיקרוגל הוא זכר, זה לא אומר שהוא גבר".

אוצרי מבחינתה הסבירה: "אצל חז"ל יש פניה נרחבת לזכר בלך עם ך שוואית, מפני שהם שואבים מן הארמית, שמחתי לסייע. "מה זה כמה היא למדה החננה הזו?".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שניהם טועים
    פרסיפל 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלוהים זה ברבים
    סגור
  • 1.
    "מגדר" - פסיכוזה חברתית של המצאה מופרכת והרסנית. (ל"ת)
    פסיכים, נמאסתם !!! 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור