תקשורת ומדיה

ינון מגל בסכנה? "ממליץ שייזהר עם המיקרו בבית"

פעיל השמאל קוסטה בלאק העביר בהלצה איום מרומז למגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, ולגלג על הטענות שפעילי שמאל חיבלו בשידור הראיון עם נתניהו: "אחרי שחיבלנו בשידור של ערוץ פייק 14 והפלנו את החשמל בכל הארץ לקראת הפגנת המתנחלים ונערי הגבעות, ממליץ לינון מגל להיזהר עם המיקרו בבית"
מערכת ice |  7
ינון מגל בתכנית 'הפטריוטים' (צילום ערוץ 14)
בעוד במחנה הימין נערכים להפגנת המיליון הערב (חמישי) בירושלים, פעיל השמאל קוסטה בלאק העביר, ככל הנראה בהלצה וללא קשר אמיתי למציאות, 'איום' לעברו של מגיש 'הפטריוטים' בערוץ עכשיו 14 המזוהה עם הימין, ינון מגל, ועל הדרך לגלג לטענות ערוץ 14 שגורמים מהשמאל חיבלו במכוון בשידור הראיון של ראש הממשלה בנימין נתניהו בתוכנית 'הפטריוטים' בערוץ.
בלאק העלה ציוץ בו כתב כך: "אחרי שחיבלנו בשידור של ערוץ פייק 14 והפלנו את החשמל בכל הארץ לקראת הפגנת המתנחלים ונערי הגבעות, ממליץ לינון מגל להיזהר עם המיקרו בבית".
 
כזכור, זה מגיע שבוע בלבד אחרי העימות הקודם של בלאק עם יוצר 'שנות ה-80' מני אסייג, שכתב את הסדרה עם אחיו שלום אסייג, שהשיא משואה בטקס יום העצמאות בהר הרצל, יצא באופן גלוי באיום תביעה נגד פעיל השמאל קוסטה בלאק, שטען שאסייג תמך בשנה שעברה במחאות בזמן נאומו של ראש הממשלה דאז, נפתלי בנט, במהלך טקס יום הזיכרון.

בלאק העלה ציוץ כריטוויט למה שכתב אסייג הבוקר בנוגע לאיומים למחאה בטקסים הרשמיים של יום הזיכרון ויום העצמאות ("מי שהורס ומבזה ימי זכרון וטקסים לאומיים הוא לא פטריוט ולא ציוני ולא אזרח הגון ולא אוהב המדינה: הוא בסה״כ אנרכיסט ועבריין שאוהב רק את עצמו! ויש פה יותר מדי כאלה, ביניהם גם טייסי אל על. מכין את האצבע לחסימות"), תוך שיתוף של ציוץ של אסייג משנה שעברה, אותו ייחס למחאה הרועשת בזמן נאומו של בנט ובו היה כתוב כך: "מסקנה: גם כותב הנאומים הכי מוכשר וחד בעולם לא יכול להסתיר את האמת ולדכא רגשות בוערים".
כמו כן, בלאק כתב כך: "זו התגובה שכתב מני אסייג בשנה שעברה כשפעיל הליכוד משה מירון ביזה את טקס יום הזיכרון וגידף את ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט. מני אחי היקר, רואים לך".
 
אסייג צייץ מחדש את דבריו של בלאק ושיגר לעברו איום חד וברור תוך שהוא גם מתייג אותו כדי לוודא שהמסר יועבר: "תשמע קוסטה, אתה מעלה דברים בלי סימוכין ובלי תימוכין וכבר עשרות רבות משתפים את זה וכמובן מגדפים ומטנפים. אני נותן לך שעה להוכיח שהציוץ שלי מלפני שנה התייחס למשה מירון, שמעולם לא תמכתי בהפרעה שלו ביום הזכרון. אם לא אני פשוט תובע לך את הצורה, ואת כל אלה ששיתפו. כנראה שיש לך מממנים כפי שאני יודע, ואני יודע המון, אז כדאי שתעדכן אותם".
 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    פחחח
    קובי 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "הפגנת המתנחלים ונערי הגבעות".אחר"כ הם נעלבים כשקוראים להם אנרכיסטים.פחחחח
    סגור
  • 5.
    איך המגל הזה קורא לעצמו "פטריוטים" כאשר הוא תומך בפועל
    אסף 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תומך בחרדים שמתנגדים לגיוס לצבא!! איזו פטריוטיות מזוייפת זו??? אדם מזוייף ומסכן שמחפש תשומת לב, שאף ערוץ תקשורת נורמלי לא קיבל אותו - מסית ומפלג. "פטריוטים..." גם יהודי מזויף
    סגור
  • 4.
    שמאל
    גל 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "בהלצה" כשמדובר בפעיל שמאל הכל מותר בהלצה בבדיחות הדעת פליטת פה וכו' אבל אם זה הפוך פותחים חדשות עם זה
    סגור
  • 3.
    לעצור אותו (ל"ת)
    יעלי 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    קוסטה
    גלית 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תחזור למקום שממנו באת.
    סגור
  • למה?
    קובי 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם שם לא רוצים אותו.
    סגור
  • 1.
    לקחו אהבל קראו לו קוסטה בלאק
    זיו 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    והאהבל באמת חושב שהוא אושייה. כולה רפה שכל אנרכיסט אלים מהשמאל.
    סגור