תקשורת ומדיה

אברי גלעד יורה: "תהליך של השמדה על ידי המנכ"ל"

המגיש כועס על 'ההשמדה העצמית של הספארי' עם גל התלונות נגד העובדים וטוען: "על האמון שלי בכרמל שאמה לא ארחיב. ועם כל זאת, אם יוכח שההאשמות נכונות אקח את כל מילותיי בחזרה ואתנצל בפני כל הנוגעים בדבר, וגם אנתק את כל קשריי עם המטרידים לכאורה. אני מתחייב"
מערכת ice |  4
אברי גלעד (צילום פייסבוק/ אברי גלעד)
אברי גלעד ממשיך להיות איש השעה, גם בתקשורת הממסדים וגם ברשתות החברתיות. הפעם הוא העלה תגובה עבור מי שצפו בכתבה ששודרה אמש (שישי) בערוץ כאן 11, בעניין הספארי ברמת גן.
גלעד הסביר: "קיבלו את הרושם שאני מגן חלילה על אדם שהטריד מינית. מי שצפה באותה שעה בכתבה ששודרה בערוץ 12 באותו עניין, מבין שהגנתי על אדם בפני מה שנראה כמו האשמות שווא, שהוטחו בו ובעוד עשרות עובדים בספארי כדי לגרום להתפטרותם על לא עוול בכפם".
 
 
עוד כתב: "על סמך הנתונים שבידיי, ויש לי נתון או שניים בסיפור הזה, הרושם שלי היה ועודנו שנעשה עוול נוראי גם לד"ר יגאל הורוביץ, הווטרינר הראשי של הספארי, ולעוד שורה של אנשים שלא עשו דבר אך מצאו עצמם מול אישומים מופרכים. את כל הפרטים תוכלו למצוא בתחקיר המעמיק של שי גל ששודר באולפן שישי, ומתבסס על עדויות של עשרות עובדים ועובדות בספארי".
 
לסיום חתם את הפוסט: "כיוון שכך, מצאתי לנכון ליידע את ראש עיריית רמת גן על המתרחש בתחום אחריותו. לא ביקשתי שום דבר לעצמי, רק שיהיה מודע למה שקורה בעירו. לצערי, המסר שלי לא התקבל, והספארי עדיין עובר תהליך של השמדה ע"י המנכ"ל. על האמון שלי בכרמל שאמה לא ארחיב. ועם כל זאת, אם יוכח שההאשמות נכונות אקח את כל מילותיי בחזרה ואתנצל בפני כל הנוגעים בדבר, וגם אנתק את כל קשריי עם המטרידים לכאורה. אני מתחייב".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    איך זה עובד אצל אברי
    אלי 04/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את הרב טאו מיהר להאשים בלי שהיו עובדות עם מתלוננת וחצי . בספארי שיש 6 מתלוננות , הוא הרבה יותר זהיר .
    סגור
  • 3.
    שני תחקירים סותרים
    אלי 04/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התחקיר של שי גל בערוץ 12 היה הרבה יותר יסודי ומשכנע מזה של יפעת גליק בכאן 11. כשמחברים את המנכ"ל החדש עם גל הפיטורים, החקירות החריגות, תלונות העובדים על ההנהלה החדשה וצמצום שטח הספארי יחד עם תכניות הבניה וכרמל שאמה הכל נהיה ברור יותר...לא פלא שהחיות עצובות.
    סגור
  • 2.
    כרישי נדלן שמים עין על השטח של הגן
    אורה 04/2023/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש לי הרגשה שלמישהו יש אינטרס שהגן חיות ייסגר כי זה שטח ענקי שעולה מליארדים ויש בטח המון כרידי נדלן ופוליטקאים מושחתים שמחפשים שייסגר בשביל השטח האדמה ששוה הון תועפות מזניחים במודע את החיות אחרי שימותו כמה היבקשו לסגןר את המקום ולהעביר למקום אחר בארץ ואז השטחים יימכרו לכרישי נדלן תזכו ותראו זה מה שיהיה בסוף
    סגור
  • 1.
    אברי, אפשר קצת לשתוק? כמה רעש אתה עושה (ל"ת)
    Vv 04/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור