תקשורת ומדיה

כתב חדשות 14 הותקף בהפגנה: "גועל נפש מה שעושים לו"

שבוע שני ברציפות: כתבי ערוץ 14 שמגיעים להפגנות נגד הרפורמה המשפטית מותקפים מילולית על ידי המפגינים. ערוץ 14: "הכתב עתי שלו הותקף על ידי מפגיני השמאל מילולית ופיזית בדחיפות וקללות"
מערכת ice |  3
כתב ערוץ 14 בהפגנה (צילום מסך ערוץ 14)
ערוץ 14 פרסם אמש בזמן ההפגנה נגד הרפורמה המשפטית בתל-אביב, כי כתב 'עכשיו 14' עתי שלו, שהגיע לסקר את ההפגנה, הותקף על ידי "מפגיני השמאל" – מילולית ופיזית. לטענת ערוץ 14, שלו הותקף בדחיפות, קללות ובאמצעות מקלות של דגלים. בהמשך ניסו המפגינים לשבש את הדיווח של שלו לאולפן הפתוח.
בשידור החי שהעביר שלו נראים המפגינים מפריעים לדבריו באמצעות צעקות ותקיעות בשופר, וכן דגלים שמסתירים אותו ואת המצלמה, יחד עם זאת לפחות בשידור לא נראו דחיפות או אלימות. הדיווח הוליד גל של תגובות, בהם של כתב 'ישראל היום' יהודה שלזינגר שצייץ בטוויטר שלו: "מה שעושים לכתב של ערוץ 14 בהפגנה זה גועל נפש". מנגד, הגיבו לו הגולשים בסרטונים של פעילי ליכוד מפריעים לשידור מהפגנה אחרת של ערוץ 13, וכן מחו על הכיתוב בערוץ 14 שכינה את המחאה "הפגנת השמאל".
 
גם בהפגנה בשבוע שעבר הותקפה כתבת ערוץ 14 בהפגנה בתל אביב, אז היתה זו רונה לוי. בזמן השידור החי מספר מפגינים נעמדו מול המצלמה וצעקו לעברה, ונטען כי חלקם נהגו באלימות פיזית, ודחפו את אחד הצלמים. שוטרים נאלצו להתערב על מנת להרגיע את הרוחות ולהרחיק מהכתבת ומצוות הצילום את המפגינים.
 
בהפגנה אמש ברחוב קפלן בתל אביב השתתפו לפי ההערכות למעלה מ-130 אלף איש, במהלכה מאות מפגינים החלו לצעוד על נתיבי איילון וחסמו את התנועה. במקום החלו עימותים בין המפגינים לבין שוטרים שניסו לבלום אותם, ו-21 מפגינים נעצרו. אחד המפגינים הדליק מדורה במרכז הכביש. המשטרה מסרה כי שני שוטרים ננשכו ונזקקו לטיפול רפואי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    למה המשטרה מפחדת מהמפגינים
    פרופסור למשפטים 05/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך יתכן שוולגרים אלימים עושים מה שהם רוצים- שורפים שוברים מכים מונעים מאדם לדווח חוסמים כבישים כאילו זו רק הארץ שלהם- והמשטרה לא עושה כלום??? איך אפשר לצפות בכלל בעדר מתלהם שטוף שנאה לציבור הכי עני בישראל. הולך באמצע הכבישים, זה לא הכבישים שלהם!!! רוב העם היהודי בארץ הזו לא סובל אותם ובטח לא את דעותיהם המורעלות - ואיפוה החוק והמשטרה שמאפשרת התנהלות פשיסטית כזו?? ואני שבחרתי מרצ(!)- ככ התפכחתי- רק בגלל ההפגנות האלה, מלאות השינאה והתרעלה- פשוט זזתי הכי ימינה שיש- וכמוני רבים נוספים. מתביישת שאנשים אלה בריונים, פרובוקטיביים, קשישים לשעבר יקים משועממים, הינם חלק מהעם שלי. הם לא שמאל. שמאל דואג ואמפתי וסוציאליסט אלו אנרכיסטים אליטיסטים החושבים שבזכותם אנו כאן. ולא היא. ממש לא בזכותם. נהפוך הוא.
    סגור
  • 2.
    צביעות
    שלומי 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גדל זובם של השמאלנים.צריך להזהיר ולאחר מכן לעצור אותם. במקום לטפל באויבים האמיתיים הם מפגינים נגד הממשלה החוקית נמאסתם
    סגור
  • 1.
    אל תעצרו נשימה, לא תשמעו על זה ב"כאן" ולא תראו ב12,13. (ל"ת)
    ערוצי הטיהור מימנים 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור