בארץ

בן גביר: "המפגינים אנרכיסטים שיש לגנות". המארגנים: "הוא מדבר?"

השר בן גביר על ההפגנה אמש בת"א: "ההשתוללות הבלתי חוקית, הבערת צמיגים וריסוס כתובת המאשימה את רה"מ בבגידה, מלמדת כי מדובר במחאת אנרכיסטים". המארגנים הגיבו: "מי שהורשע בתמיכה בטרור טוב שישתה כוס מים. המילואימניקים והטייסים הם אלו שהגנו על המדינה בזמן שהוא ניסה להבעיר אותה"
מערכת ice |  7
מחאה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאור עברו הרחוק של השר לביטחון לאומי, אולי לפני 15 שנים זה היה נשמע מצחיק - אבל אמש גינה השר בן גביר את השתוללות המפגינים נגד הרפורמה המשפטית.
למעלה מ-130 אלף איש לפי ההערכות השתתפו אמש בהפגנות המחאה באזור רחוב קפלן בתל אביב, חלקם פרצו את מחסומי המשטרה וחסמו את נתיבי איילון. אחד המפגינים כתב על הכביש את הכתובת "ביבי בוגד", אחר הדליק מדורה במרכז הכביש. רק לאחר כשעה פונו הצירים והכבישים נפתחו לתנועה. בסיום ההפגנה נמנו 21 עצורים, אחת מהן נעצרה לאחר שלדברי המשטרה נשכה שוטרת.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב להפגנה אמש: "השתוללות המפגינים הבלתי חוקית בתל אביב, הכוללת הבערת צמיגים על כבישי איילון וריסוס כתובת המאשימה את ראש ממשלת ישראל בבגידה, מלמדת כי מדובר במחאת אנרכיסטים שלא מבקשים את חופש הביטוי אלא את חופש השיסוי. אני קורא ליאיר לפיד ובני גנץ לגנות באופן מיידי את ההתפרעות האנרכיסטית והמסיתה הזו. הנחיתי את המשטרה לפעול באפס סובלנות מול האלימות, ההסתה והאנרכיה. אסור לאפשר לאנרכיסטים להבעיר את תל אביב".
בתגובה לדבריו, פרסמו מארגני המחאה: "מי שהורשע בתמיכה בטרור ושמנסה לקדם הפיכה משטרית טוב שישתה כוס מים ויירגע. המילואימניקים והטייסים אינם אנרכיסטים. הם אלו שהגנו על המדינה בזמן שהוא ניסה להבעיר אותה. אנו נציל את הדמוקרטיה הישראלית".
ההפגנות צפויות להמשך ביום רביעי השבוע. מארגני המחאה הכריזו על "יום מאבק ושיבוש לאומי" שיכלול בין היתר חסימות כבישים, צעדות ושיירות במוקדים שונים ברחבי הארץ.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    ביבי בחר אותו כדי שיבעיר את השטחים ואת המדינה (ל"ת)
    משה 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    אנרכיסט (ל"ת)
    איקה 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    עז מצח
    מי שמבין 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הארכי טרוריסט, פאשיסט, זה שהגיע לסמל באוטו של רבין, זה שעודד לעשות מעשים כנגד החוקים במדינתנו האהובה. האיש שצה"ל לא היה מוכן לגייס אותו על מנת לא להקיא אותו. האיש אחד המסוכנים ליציבות במדינה. הוא בא ויוצא כנגד המפגינים. כזות מצח שאין דומה לה. מי שלא יוצא נגד משטר הדיקטטורה הממשמשת ובאה מסכן את עצמו. חובה לצאת ולהפגין, חובה להשמיע קול זעקה על גזלת הדמוקרטיה על ידי פורעי חוק ועוכרי ישראל. חבורת פשע.
    סגור
  • 4.
    מאות אלפים
    יעקוביאן 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התשובה לבן גביר ולכל מי שמשתמש במילה אנרכיסטים פשוטה: המספרים מדברים. מסתבר שיש מאות אלפי אנרכיסטים במדינה. ככל שהם יותר משכילים, כלכלנים, מדענים, אנשי היטק, בכירים בנערכות הביטחון. כך הם נגועים יותר בחיידק האנרכיסטי. עליו לבקש מיד תוספת תקציב לבניית מחנות מעצר לכולם.
    סגור
  • 3.
    כן, הוא מדבר,אולי תסתמו גם לו את הפה אנרכיסטים?
    יהודה קפלן 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא נבחר כחוק ועל פי החוק... ותאכלו את הלב. התיקון החוקתי יעבור על אפכם ועל למתחם... נכשלתם בבחירות. תתרגלו.
    סגור
  • 2.
    תגובה
    ליכודניקית לשעבר 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין, מאז שנאמרה המילה "אנרכיסטים", אוצר המילים של היביסטים היתרחב ומאז המילה "אנרכיסטים" נכתבת ונאמרת בכל היזדמנות. עד כדי כך שנעזבו כינויים כמו: שמואלנים, אשכנזים, וכמובן נאצים.
    סגור
  • 1.
    בן גביר יודע הכי טוב מי אנארכיסט (ל"ת)
    זאב 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור