תקשורת ומדיה

אראל סגל מתפוצץ בשידור חי: "פוגע בעם שלך, אני נגעל"

מגיש הרדיו אראל סג"ל לא היה יכול לעצור את עצמו מול העמדה הנגדית ברפורמה במשפטית שקראה למשקיעים להוציא את הכספים מישראל: "בשיא הפיגועים של אוסלו לא העזתי, אף אחד לא אמר לעזוב את הארץ ולפגוע בכלכלה. בושה, אני נגעל"
מערכת ice | 
אראל סגל (צילום ערוץ 14)
מגיש רדיו 103, אראל סג"ל, זעם היום (שלישי) על שותפו לתכנית, עורך וואלה ברנז'ה דוד ורטהיים, על דעותיו על מחאות ההייטקיסטים והמשקיעים שבדעתם לעזוב את הארץ בעקבות הרפורמה המשפטית, ואף מרוב כעסו יצא לפרסומות כדי להירגע.
במהלך התכנית עלה לשידור עו"ד איתי פרישמן שמייצג את חברת Wiz של אסף רפפורט שהצטרפה לפאפאיה גלובל בהחלטתה להוציא את כספי המשקיעים מחוץ לישראל: "מנסים לצבוע את ההייטק כאילו מדובר פה בחלק מאג'נדה פוליטית, שכולם שמאלנים שעובדים בשביל לפיד, אבל זה לא הסיפור האמיתי". לדבריו, כאמור, החברה אינה עושה זאת משיקולים פוליטיים אלא מחשש אמיתי: "שהמשקיע האמריקאי שומע שהמערכת המשפטית לא תהיה עצמאית - יש לו סיבות לדאגה". סגל יצא נגד החלטת החברה ואמר: "קחו את הכסף הזה, תהיו עשירים עד מחר. בושה, בן גוריון היה עושה סלטות בקברו".

גם לאחר שהובאה דעה אחרת, עמדתו של דורון אמיר, מייסד ומנהל חברת CyTaka, שלא הצטרף למחאת ההייטק נגד הרפורמה ואף אמר כי צריך להפריד את ההפגנה מהכלכלה, סגל זעם דווקא על עמדותיו של ורטהיים שהצדיק את המחאה ואמר כי אותן מחאות דווקא מצילות את העם.
"אתה תומך בלפגוע בעם שלך", הטיח סגל בורטהיים, "אתה תומך בלפגוע בכלכלה, בילדים שלך. תתבייש, בושה וחרפה". לדברי מגיש ערוץ 14, גם כשהמצב היה הפוך מבחינה פוליטית הוא לא אמר לעזוב את הארץ: "בשיא הפיגועים של אוסלו לא העזתי, אף אחד לא אמר לעזוב את הארץ ולפגוע בכלכלה. גם בהתנתקות כשגירשו כשהוציאו ילדים, בושה אני נגעל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה