תקשורת ומדיה

גאולה אבן סער מזועזעת מהמתקפה: "יותר ממעציב. מגעיל"

לאחר הדברים הקשים ברשתות החברתיות נגד מיקי זוהר ובנו אליאב זוהר, מגישת העולם הבוקר יצאה להגנתם, גם אלדד יניב: "תורידו את התחפושת ונגמור את זה. אתם לא שמאל. כי שמאל הוא אוהב אדם. הוא לא אד הומינם. הוא מתווכח לגופו של טיעון. הוא לא רודף אחרי ילדים של פוליטיקאים. אתם כל כך מגעילים בחיי"
כפיר אדר |  2
גאולה אבן-סער (צילום מסך רשת 13)
היממה המוזרה שעברה על שר התרבות והספורט מיקי זוהר, שרצה לבטל את אירועי השבת בישראל וקיבל ברקס מראש הממשלה בנימין נתניהו, גררה לא מעט תגובות קשות נגדו, שכללו אפילו את השם של בנו אליאב זוהר זוכה הכוכב הבא.
זוהר הצעיר יצא להגנת אביו: "האמת שזה מעציב אותי מאוד. אני לא פוליטיקאי ולא קשור לעולם הזה. אני רק אוהב את אבא שלי תמיד. כל מי שמחפש לפגוע באבא שלי דרכי ולהעניש אותי על החלטות פוליטיות שלו זה שלו, ואין לי עניין להגיב לזה או להתייחס לזה. אני חי ונושם את עולם המוזיקה שמדברת לכולם בלי הבדל ובלי שום מחסומים".

אלדד יניב הזדעזע: "בחיי, תורידו את התחפושת ונגמור את זה. אתם לא שמאל. כי שמאל הוא אוהב אדם. הוא לא אד הומינם. הוא מתווכח לגופו של טיעון. הוא לא רודף אחרי ילדים של פוליטיקאים. אתם כל כך מגעילים בחיי. הפסדנו. כן זה כואב. זה צורב. זה שורף. לא, זה לא מצדיק לאבד צלם אדם. קחו חופש. תנשמו אוויר".
 
מגישת 'העולם הבוקר' ברשת 13 גאולה אבן סער כתבה: "יותר ממעציב.מגעיל", גם מגיש רשת 13 עמית קוטלר הוסיף: "גועל נפש. מה חטא ומה פשע אליאב המוכשר בטירוף? איך אמר מישהו שאתם מכירים היטב פעם? ״הפנו את הביקורת אליי, עזבו את משפחתי״. אנשים קטנים והזויים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הכי מגעילים זה גדעון וגאולה (ל"ת)
    הדבר הכי מגעיל 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 1.
    גאולה יצאה להגנתם .אולי בזכותם אקבל אחוז אחד של רייטיג (ל"ת)
    רז 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור