תקשורת ומדיה

מגישת חדשות כאן 11: "למדתי לא לדבר עם זרים"

מגישת חדשות כאן 11, מאיה ראכלין, העלתה לטוויטר שלה חלק מהראיון עם אחת מעורכות הדין של החשודות בהברחת 15 ק"ג קוקאין לארץ: "למדתי לא להגיע לנמל התעופה עם דברים שאנשים מבקשים ממני להעביר". עורכת הדין השיבה: "כנראה שמישהו ידע ללמד אותך יותר טוב ממה שלימדו את הלקוחות האלה"
מערכת ice |  3
מאיה ראכלין (צילום כאן 11)
על רקע מעצר ארבע הצעירות שניסו על פי החשד להבריח לישראל לא פחות מ-15 ק"ג של קוקאין בנתב"ג ונעצרו והחקירה הנמשכת בנושא, עורכי ועורכות הדין של החשודות מתראיינות ביממה האחרונה מאז חשיפת שמותיהן של המעורבות בפרשה במהדורות החדשות השונות, כאשר הראיון של אחת מעורכות הדין בחדשות כאן 11 אצל מאיה ראכלין כבר הספיק להפוך לוויראלי במיוחד.
עורכת הדין פנתה לראכלין במסגרת הראיון ושאלה אותה: "אני שואלת אותך מאיה, לא יכולה להיות סיטואציה שבה את תימצאי במקום הלא נכון בזמן הלא נכון ולא תוכלי לתת את כל ההסברים האפשריים תוך 24 שעות או תוך יומיים מהרגע שאת נתפסת? את צריכה לעשות אחד ועוד אחד". ראכלין לא התבלבלה והשיבה: "אני אגיד לך מה, אני למדתי לא להגיע לנמל התעופה עם דברים שאנשים מבקשים ממני להעביר". 

עורכת הדין לא ויתרה ושאלה: "נכון, אבל בת כמה את מאיה? אפשר לשאול אותך בת כמה את?", ראכלין השיבה: "24, כמעט כמו הלקוחה שלך", ועל כך ענתה עורכת הדין: "אז כנראה שמישהו ידע ללמד אותך יותר טוב ממה שלימדו את הלקוחות האלה".
בציוץ שהעלתה ראכלין עם הסרטון המדובר מתוך הראיון היא הוסיפה וכתבה: "עוד צעירה מספיק כדי לזכור את היום שבו לימדו אותנו בבית הספר שלא לדבר עם זרים ולא להסכים לקחת לארץ 15 ק״ג קוקאין".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איזה עיניים מפחידות יש למאיה. פחד להסתכל למבט זועף (ל"ת)
    גילה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בסוף הן ילדות שעשו שטות שהרסה להן את החיים. כואב לי עלי (ל"ת)
    עשו טעות חמורה אבל 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    למה אתם חושבים שזה שוס?
    רונית 01/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכן, לימדו אותה כל כך טוב שהיא הייתה בגל"צ והגיעה להיות מגישה עם תוכנית משלה כבר בגיל 23 בלי קשרים ובלי שום דבר... אולי אם הייתה להן עבודה כזאת מכספי משלם המיסים, הן לא היו מתפתות להעביר סמים בשביל כסף
    סגור