משפט

הותר לפרסום שמות הצעירות החשודות בהברחת קוקאין

לאחר שבית המשפט דחה את בקשת עורכי דינן, פורסמו שמות החשודות בהרחבת סמים מסוכנים: עידן אידה צאובר, ארבל מזרחי אור-אל בן חיים ולי פוני. לפי החשד הארבע קיבלו עשרות אלפי שקלים בתמורה להברחה 
מערכת ice |  1
הצעירות החשודות בהברחת קוקאין (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
הותר לפרסום שמותיהן של החשודות בהברחת סמים מסוכנים לארץ: עידן אידה צאובר, ארבל מזרחי, אור-אל בן חיים ולי פוני, כולן בשנות ה-20 לחייהן. מעצרן התבצע בנמל התעופה בן גוריון בשעה שחזרו מחופשה מברלין. לאחר מעצרן נלקחו החשודות לחקירה, שם חוקרי יחידה 747 במשטרה הצליחו לשבור את אחת הבנות שחשודות במעשה שהפלילה את חברותיה.
בתחילה ביקשו עורכי הדין של הצעירות מבית משפט השלום שלא לפרסם את שמן, אך בדיון נקבע שמדובר באינטרס ציבורי, ועורכי הידן עתרו למחוזי - שגם הוא דחה את בקשתם. מתוך כך היום הצעירות החשודות יובאו להארכת מעצר נוספת.
כאמור החשודות נחתו השבוע בטיסה מגרמניה - ובמהלך בדיקת כבודה של 3 מהן, נחשפו כ-15 ק"ג של חומרים החשודים כסם מסוכן שהוסלק בבקבוקי שמפו ובמארזים של תוספי מזון ובריאות, בהם סמים מסוג קוקאין וקטמין. החומרים הועברו לבחינה במעבדות לזיהוי פלילי של המשטרה ומוערכים במיליוני שקלים. בחקירתה תיארה אחת החשודות את תכנית הפעולה של המבריחות לכאורה, כמה כסף קיבלו ומה היו דרכי הפעולה שלהן במידה וילכדו, תכנית שכאמור נכשלה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כשהיינו בתיכון
    אורי ע 01/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    וואו, בתיכון שכבתי עם שתיים מהן.
    סגור