תקשורת ומדיה

נתן זהבי יפוטר? זו הדרישה של הרשות השנייה מהרדיו

נציב תלונות הציבור ברשות השנייה לרדיו וטלוויזיה, שיגר אמש מכתב תגובה למנכ"ל ארגון בצלמו, וזאת בעקבות הפניות שהתקבלו על דבריו של השדרן נתן זהבי, "קורא לפעול בחומרה"
מערכת ice |  10
נתן זהבי (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
האמירות החריפות של נתן זהבי הצליחו להסעיר את המדינה לאחר שתקף באופן בוטה את בחרי הסיעות החרדיות. אמש השיב נציב תלונות הציבור את עמדתו בנושא לאחר שהתקבלו בלשכתו מאות פניות בנושא".
"בפנייתך קבלת על דבריו של השדרן נתן זהבי במהלך תכניתו ברדיו 103FM המפוקח על ידי הרשות השנייה. בפניות נטען כי זהבי תקף בדבריו את נבחרי הציבור החרדים". רגב צוטט את האמירות הבוטות של זהבי, באמצעותן השתלח הח"כים החרדים, "לכו קיבינימט עם הצניעות ועם החלות ועם הדלקת הנרות ועם התפילין. הייתי שמח לו כמה מכם היו קושרים את התפילין לגרון ותולים את עצמם מרוב שהם לא עושים כלום, אבל הם נציגי ציבור".
רגב הוסיף כי, "בעקבות הפניות הרבות פתחה נציבות פניות הציבור בבירור. במהלך הבירור האזנתי לתוכן שהלנת עליו, וכן ביקשתי את עמדת הגורם המשדר ואת עמדת הגורמים המקצועיים ברשות השנייה". 
לפי המכתב שקיבל יו"ר ארגון בצלמו, תגובת הרדיו לרשות השנייה הייתה, כי "הנושא טופל באופן מיידי. הדברים שאמר נתן זהבי בוטים ומבזים. מיותר לציין שאין להם מקום בשידורי התחנה ואנחנו מגנים אותם בכל לשון. גם לחופש הביטוח יש קווים אדומים. מנכ"ל הרדיו החליט להשעות את השדרן לאלתר ולהרחיקו מהמיקרופון עד לשיחת בירור שלאחריה יתקבלו החלטות לגבי ההמשך".
על אף הטיפול בנושא, עליו הכריזו מהרדיו, הודיע נציב תלונות הציבור כי, "במקביל פתחו הגורמים ברשות השנייה בהליך של הפרה לכאורה נגד הגורם המשדר. אני קורא להנהלת הגורם המשדר לפעול בחומרה ובנחרצות כנגר השדר וכנגד אמירות בוטות אלו על מנת למנוע מקרים מסוג זה".
שי גליק מנכ"ל בצלמו שהוביל את המאבק התייחס לתוכן המכתב הבוקר ומסר, " אני מברך על החלטת הנציב שקיבלה את דרישתנו שההשעיה איננה מספיקה שכן מדובר בשור מועד. יש לפטרו באופן מוחלט ומלא ובנוסף על הערוץ להיקנס למען יראו ויראו. דם הציבור החרדי והיהודי בארץ לא הפקר. ונמשך לדאוג לזכויות אזרחי ישראל בכלל והציבור הדתי והחרדי בפרט ושמירה על שמם הטוב".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    זהבי
    איצקו 11/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אמר את האמת בפנים.
    סגור
  • 9.
    בתור מאזין ותיק מאוד של התחנה (מיומה הראשון)
    מאזין אובייקטיבי 11/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתן זהבי השתמש בלשון עדינה לעומת האחרים בתחנה... כמעט כל השדרים האחרים אמרו דברים גרועים יותר... אבל היום זה בסדר להגיד דברים קשים אם אתה מהצד הביביסטי... כי, למה להסתבך עם שדרים ביביסטים?! אראל סג"ל, דידי הררי, ינון מגל (שאמר מפורשות! שכל עיתונאי שמעביר ביקורת קשה על נתניהו צריכים לירות בו טררררררררר ככה כמו ברמבו טרררררררררר טררררררררררר, ולא עשו לו כלום! וזו רק דוגמה אחת... נשבר ה... מכל אלה ברחוב שמז... תשכל עם "צדיק תניח תפילין" עופו לנו מהעיניים כבר עלוקות! לכו קשרו את התפילין שלכם איפה שבא לכם... פגאנים עופו לנו מהעיניים!!! תפילין קדושים?! ממש לא! סתם תוצר פגאני של בורות בשילוב של מחלות נפש מהעבר שלא היו פסיכולוגים שיצליחו לפענח מי חולה ומי לא... ובשילוב סמים קשים מאז ושתיה חריפה... זו ממש חגיגה למשוגעים... אז מי מתנדב לשוחח עם הסנה הבוער היום? אגב, הסנה הבוער מעניין לי את הרקטום... אוייי מה אמרתי עכשיו כל החרדים יפגעו שוב... אויי..
    סגור
  • 8.
    זהבי תותח
    חגית 11/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אמר את מה שהרוב חושב שהחרדים פרזיטים חיים על חשבון החילוניים ולא תורמים כלום למדינה. אז יאללה תתקדמו.
    סגור
  • 7.
    חלאת אדם (ל"ת)
    נתן זיבי 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    יפה,דם חרדי אינו הפקר,אבל,דם ילדנו שמשרתים בצבא
    הטבח השבדי 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומשתתפים ונהרגים על הגנת הארץ,דמם הפקר.
    סגור
  • 5.
    אכן לקח לכם הרבה זמן להבין שזהבי לא מתאים לשידור ,
    אלי 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סוף סוף הגעתם למסכנה הנכונה , האיש לא מתאים לשידור ציבורי ,יש להודות לו על כל ניבולי הפה והקללות מעברו ,לתת לו תעודת כבוד על "איכות " ששיידוריו ולבעוד בחוזקה בישבנו , זו השפה שהוא משתמש ומבין . ותבואו על הברכה
    סגור
  • 4.
    מר' זהבי אני איתך כל מילה בסלע די לפרזיטים. (ל"ת)
    אוראל 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 3.
    נתן זהבי אמר מה שכולנו חושבים ורוצים . חלאס עם הצביעות. (ל"ת)
    אחד העם 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 2.
    נתן זהבי
    רוני 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מחזקים את נתן זהבי, כל מילה שלו אמת!!! אסור לפטר אדם שאומר את מה שחושבים הרבה מאזרחי המדינה!!!
    סגור
  • 1.
    מה מזעזע במה שאמר נתן זהבי....
    מושון 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הוא למד מהטובים ביותר הפולטיקאים כגון : ליברמן ,(המריצות...)וחוץ מזה הוא יהודי מבוגר שאומר את אשר על ליבו בלי פילטרים זה יותר טוב מאשר לזרוק אבנים ,להשחית ציוד בירושלים ,להתפרע ולעלות באש חנויות למי שלא מסכימים לדרכם.
    סגור