תקשורת ומדיה

למה אלי ציפורי נחסם? "נוטף רעל ושנאה עד כדי פסיכוזה"

דוד ורטהיים תקף את אלי ציפורי והסביר מדוע חסם אותו מחשבון הטוויטר שלו: "האיש מכונת תעמולה. זה כבר לא עובד. נוטף רעל, שנאה ושקר עד כדי פסיכוזה"
מערכת ice |  1
אלי ציפורי (צילום מסך ערוץ 20)
דוד ורטהיים, העורך הראשי של וואלה ברנז'ה! העלה היום (שישי) סדרת ציוצים לחשבון הטוויטר שלו בו הוא תוקף את כתב "מעריב" אלי ציפורי, ומסביר מדוע חתם אותו מחשבון הטוויטר שלו.
ורטהיים כתב: "באיחור של 4 שנים חסמתי את אלי ציפורי ואני רוצה להתעכב על זה. רף הספיגה שלי גבוה מאד ואני כמעט לא חוסם איש. בניגוד לצייצנים אחרים, שעשו קריירה מפופוליזם אבל רגישים לביקורת אישית, אצלי תרבחו ותסעדו. כמעט כל ציוץ נענה במחמאות וביקורת ״בונה״. אני לפעמים צוחק. לפעמים אפילו משתף".
ורטהיים המשיך: "אבל. אצל במקרה של ציפורי זה כבר לא עובר. מצד אחד, אין שום דבר אינטילגנטי (או מבדח) בתגובות שלו, מצד שני הוא נוטף רעל, שנאה ושקר עד כדי פסיכוזה, ומצד שלישי (וזה העיקר) הוא לא סתם מגיב פרטי בסגנון שבואל_אוהב_את_ישראל עם 4 עוקבות ששתיים מהן קרובות משפחה".
ורטהיים הוסיף: "האיש מכונת תעמולה עם הרבה עוקבים שמשתתפים בריטואל הזה וכל ציוץ שלו לגביי זוכה *קודם כל* לתגובות הומופוביות. אפשר להתעלם ולהגחיך. אפשר גם לתבוע. אבל אני מאמין בזה כמוצא אחרון. בכל מקרה, שווה לזכור, זה לא מטורלל אחד אלא מייצג של קבוצה גדולה. כדאי לזכור את זה גם בהקשר הפוליטי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היה פעם עיתונאי גדול
    יס מיניסטר 11/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נהגתי לקרוא את מאמריו ונהניתי מהם עד ליום בו התדרדר למכונת תעמולה, היום אני מתעלם לחלוטין ממה שהוא מפרסם ואין טעם להיכנס לפרטים
    סגור