תקשורת ומדיה

סיוון כהן חושפת: זו רשת האופנה שתרמה בגדים לחייל נזקק

אשת התקשורת סיוון כהן חושפת היום כי הפרסומים על התנאים הקשים בצה"ל עזרו לחייל נזקק לאחר שמנהל רשת אופנה בארץ תרם לו ביגוד חם לחורף, ללא עלות כלל
מערכת ice | 
לאחרונה אשת התקשורת סיוון כהן פרסמה סרטון חדש במסגרתו היא יוצאת נגד היחס של צה"ל כלפי החיילים והתנאים הירודים שהם חווים בבסיסים ויתרה מכך קראה לרמטכ"ל הנכנס להתעורר.
בסרטון זה חשפה גם כי אין ספור חיילים פונים אליה ולעזרה והיום היא מפרסמת פוסט שמציג שהקריאות הללו הובילו לתרומה מצדו של מנהל רשת חנויות האופנה "פוזה". כהן פרסמה הועדה שקיבלה מחייל נזקק שכתב כך: "הבעלים של כל חנויות פוזה בארץ חייג אליי... והיום הגעתי לחנות שנקראת פוזה... והוא פשוט דאג שיתנו לי הכול, כל הביגוד של החורף שצריך וגם היחס שקיבלתי שם היה מדהים, אין משהו שהוא לא נתן לי שהייתי צריך, הוא פשוט לקח איתי עגלה ומילא שם הכול, מכנסיים, חולצות, מצעים, קפוצ'ונים שמיכה לחורף ועוד המון דברים".
לצד הפעילות החברתית של כהן, לאחרונה דווח כי תחזור לרשת 13 ביום ראשון הקרוב עם סדרת דוקו חדשה בשם "רגע האמת". במסגרת התוכנית יחשפו הונאות שונות, כאשר בפרק הראשון עתידה להיחשף פרשת סחיטה בה מעורבים בכירים רבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה