תקשורת ומדיה

גיא לרר מאיים: מה נעשה לרשתות שיעלו מחירים?

מגיש הצינור שיבח את ההחלטה של כלל הרשתות לסרב להעלאת המחירים, אך הזהיר: "אם כולן יעמדו במילתן - לא יהיו עליות. נקודה. חשוב לחזק את הרשתות שיעמדו בהתחייבותן, זה בטוח. ורצינו להתייעץ אתכם גם איך כדאי לנהוג ברשתות שישברו את השורה"
מערכת ice |  8
רמי לוי, גיא לרר (צילום יחצ, פלאש 90/ הדס פרוש, אבשלום ששוני, מיכה לובטון)
לאחר ששופרסל ורמי לוי התחילו, יוחננוף הצטרפה והמחירים של טרה לא עלו ברשתות האלו, שאר הרשתות בישראל הצטרפו לסירוב להעלות את מחירי המוצרים בסופרמרקטים ברחבי ישראל וכבר אמש (רביעי) גיא לרר עקב בכל רגע אחרי היקף ההשפעה.
לרר כתב: "יש תקווה! ההיענות שלכם עד כה עזרה לעצור שני גלי עליות גדולים במשק עם מרד הפסטה ומרד הטונה. עכשיו אנחנו מדברים על לבלום את גל העליות הענק שתוכנן לנובמבר. הפעם, עוד לפני שמדברים בכלל על חרם כזה או אחר, יתכן שהישועה תגיע מרשתות השיווק. שופרסל, רשת השיווק הגדולה בישראל, הודיעה שהיא מסרבת לקבל את עליות המחירים".

עוד הוסיף: "היא כבר הודיעה לטרה שלא תעלה מחירים וטרה בתגובה הפסיקה את האספקה בבריונות. בעקבות שופרסל שוחחנו עם כל ראשי רשתות השיווק הגדולות. רובן התחייבו בפנינו: לא נקבל את עליות נובמבר(!). אנחנו מצרפים כאן את הרשימה של הרשתות הגדולות שהתחייבו. זה יותר מחצי שוק".
לסיום הסביר: "אם כולן יעמדו במילתן - לא יהיו עליות. נקודה. חשוב לחזק את הרשתות שיעמדו בהתחייבותן, זה בטוח. ורצינו להתייעץ אתכם גם איך כדאי לנהוג ברשתות שישברו את השורה ויקבלו את ההעלאות תוך שהן מחזירות כח מיקוח לענקיות הבריוניות על חשבון הכיס שלכם. בכל מקרה אנחנו כאן, צריכים גם אתכם".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    מלך !!! (ל"ת)
    לימור 10/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    לפתוח את הארץ לשוק חופשי
    דיייייי כבר 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה חזירות יש למפעלים וליבואנים ...שוק חופשי ועכשיו !!!!!
    סגור
  • 6.
    יוקר המחיה
    איצקו 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיק לאיים נראה אותך נלחם ביוקר החשמל,יוקר הדלק,יוקר הארנונב וכו...
    סגור
  • 5.
    ישר כח (ל"ת)
    אפי 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 4.
    כל מי שמטייל בחול ורואה את המחירים מבין שפה שודדים אותנ (ל"ת)
    טוני המרוקאי 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    העלויות של הטורפים מסביב למוצר
    שפן 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    . יסבירו נא השוחדניקים של משרד החקלאות איך מחיר ק״ג עגבניות בעזה הוא 3 שקלים ובישראל היה 12 שקל והעזתים התחננו תקנו אצלנו תקבלו גם בפחות . ושקרני משרד החקלאות הפליצו לנו שהעזתים משקים במי ביוב . הם רוכשים את חומרי הדישון ומשקים במים שישראל מעבירה להם ולצערי לא שמעתי על עזתי אחד שמת מהרעלה . הביוב הוא אצל לוקחי השוחד אצלנו. העזתים התחננו שנקנה אצלם גם בפחות מ--3 שקלים אבל החזיריה לא מאפשרת . איני אומר לקנות מהם אבל פערי המחיר מטורפים . במזרח אירופה ממתקים , גבינות ומה לא בפחות מחצי המחיר בשווקינו ומוצרים טובים משלמו , החלב הוא חלב ולא חלב מדולל או אבקת חלב . ואיני מבין מי עוצר את היבוא משם . הפרזיטים משגיחי הכשרות בחו״ל החיים בתנאים של דיפלומט (אלו התנאים במדויק ) מה הבעיה המפעלים שם אינם כשרים ? אז תהיאו לא כשר וכל אזרח יבחר לעצמו את קניותיו .
    סגור
  • 2.
    שודדים
    שפן 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לחזיריה שמעלה מחירים יש רק תרופה אחת והיא הכנסת מתחרים עם יבוא מחו״ל .במזרח אירופה יש ים של מוצרים איכותיים במחירים זולים . כאשר הרשתות מסרבות להעלות את המחיר שמכתיבים הספקים (יבואנים בד״כ) הן יודעות למה . הן יודעות בדיוק את המחיר אצל היצרן בחו״ל את עלות ההובלה וכו׳ ואם הן עומדות על רגליהן האחוריות האשמה כולה אצל הספקים . מנסיוני בעבר בתחום הרפואי עבדתי בחברה שייבאה תרופות מחו״ל במגוון רחב יחסית . עמדנו על רווח של 30% . יום אחד הודיע לנו גורם דומיננטי מאד בשוק שהוא מוריד אותנו לרווח של 5% ! ! ! השתוללנו אבל זה לא עזר . נאלצנו לקבל את תנאיו , איך הם הסבירו לנו : יש דברים מעטים שגם אנחנו מיבאים , לא תתאימו עצמכם , נגדיל את קשת היבוא וגם המוצרים שלכם נייבא בעצמנו . נפלנו על האף . כח הקניה הוא בידי הצרכן ! ! ! מה שבארצנו מסרבים לקבל . רק לידיעת הציבור , ברמאללה יש מפעל של ממתקים ששם את עלית בכיס הקטן במגוון ובמחיר . המפעל כבר בן עשרות שנים.
    סגור
  • 1.
    בגללך יש עליות מחיר חדות יותר. במידה והייתה עליה אחת הש
    רם 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 9
    על מי אתה עובד? שמעון גדלות בשם הפופוליזם. רוצה להשפיע ? רוץ לכנסת. במידה והייתה מתקיימת עליית מחיר אז השנייה לא הייתה באה. שוק חופשי עם אלטרנטיבות זה הראיונות למדינה בריאה. במדף הטונות יש 6 מותגים שאגב, 2 מהם יקרים מסטארקיסט אבל עליהם אתה לא מדבר. ספקים כמו דיפלומט ואוסם מעלים מחירים דרך מבצעים שלא מוצעים לצרכן . המחיר שלא מועלה יצמצם רווח ולבסוף יפגע באיכות המוצר בארץ ואף בנגישות ובזמינות מוצרים בחנויות. פרנסה של אנשים תלויה בענפים הללו . מודעות צרכנית זה המפתח לא חרם על אנשים הגונים שנוטלים סיכונים ומצליחים לבנות עסקים שמפרנסים אנשים ומייצרים תעשייה. בכל אירופה עלו מחירים ב20 אחוז. פופוליסט וחסר מקצועיות רק למלא זמן שידור
    סגור