תקשורת ומדיה

צוות דייגים הואשם ברמאות בעקבות מילוי דגים במשקולות

בעולם הדיג התחרותי, דייג ובת זוגו הואשמו לאחרונה בהכנסת משקולות לדגים שלהם באופן בלתי חוקי לאחר שתפסו אותם ביום שישי במהלך אירוע אליפות מקומית

מערכת ice | 
רמאות בתחרות בדיג (צילום יוטיוב)
הדייגת, צ'ייס קומינסקי מפנסילבניה, ובן זוגה, ג'ייק רוניון מאוהיו, הם השניים המעורבים בשערוריית הרמאות. הצמד זכה בטורניר עד שגורם רשמי גילה את המשקולות תוך כדי חיתוך הדג.
על ידי הוספת המשקולות לדגים, כמות הפונדג' הכוללת של קומינסקי ורוניון גדלה והעלתה אותם על גבי הטבלה. כאשר התגלו המשקולות, הצמד נפסל מהאירוע, מה שהעניק לצמד אחר את התואר. הקהל שחיכה מסביב זעם ברגע שהפקידים הכריזו שקומינסקי ורוניון רימו. לפני השערורייה, קומינסקי ורוניון זכו בדירוג העונה של נבחרת הדייג המקצועית של השנה.
 
מנהל אירוע שביל אגם אירי וולי ג'ייסון פישר פרסם על המחלוקת בפייסבוק של עמוד האליפות: "חבריי הנגעלים, אני מצטער שאכזבתי אתכם כל כך הרבה זמן ואני שמח שתפסתי את הרמאות המתרחשת באותו הזמן. "אני מקווה שאתם יודע עכשיו שכשאני אומר שבניתי את המסורת הזאת ואני אגן על היושרה שלה בכל מחיר', אני מתכוון לזה. לכולכם מגיע הטוב ביותר".
המקרה הזה לא היה הפעם הראשונה שקומינסקי ורוניון נתפסו במצב שנוי במחלוקת באירוע דיג. בטורניר הדייג בשנה שעברה, הצמד נפסל בעקבות זכייתם לאחר שאחד מהם נכשל בבדיקת פוליגרף. מבחני גילוי שקרים אלו ניתנים לעתים קרובות בטורנירי דיג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה