תקשורת ומדיה

ג'ודי ניר מוזס נגד לפיד: "בעצמו יודע שזה חרטא"

ג'ודי ניר מוזס תקפה את ראש המשלה יאיר לפיד: "מדבר על שתי מדינות לשני עמים, אבל הוא בעצמו יודע שזה חרטא, שאין לנו צד שני, שאין לנו פרטנרים לדבר הזה בכלל"
מערכת ice | 
ג'ודי ניר מוזס (צילום פייסבוק/ גודי ניר מוזס)
ג'ודי ניר מוזס, מנחת הטלוויזיה והרדיו ואשת התקשורת הוותיקה, משמיעה באופן קבוע את דעתה על המצב הפוליטי והמדיני עם פוסטים שהיא מעלה לחשבון האינסטגרם שלה תחת הכותרת: "אם אני הייתי ראש הממשלה".
היום (חמישי) העלתה ניר מוזס סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא מביעה את זעמה על כך שראש הממשלה יאיר לפיד, החליט להכריז בעצרת האו"ם כי הוא מעוניין בפתרון שתי מדינות לשני עמים.
בעקבות כך, ג'ודי ניר מוזס אמרה: "ראש הממשלה מדבר על שתי מדינות לשני עמים, אבל הוא בעצמו יודע שזה חרטא, שאין לנו צד שני, שאין לנו פרטנרים לדבר הזה בכלל. אבל אתם שם בפוליטיקה ישר מתנפלים, שצף קצף. 
 
כזכור, לאחרונה פרסמנו כי כ-350 מוזמנים ביניהם אנשי עסקים, בכירי המשק, ומובילי דעת קהל הגיעו אל ביתה של אשת התקשורת ג׳ודי ניר מוזס שלום שברמת גן. המוזמנים הרבים באו לכבוד אירוע חגיגי שנערך על ידי עמותת שניר במטרה לגיוס כספים לרכישת מאות סלי מזון למשפחות מעוטות יכולת ברחבי הארץ, שיחולקו לקראת ראש השנה וחגי תשרי. במסגרת ערב ההתרמה גויס סכום בגובה כ-300 אלף שקלים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה