תקשורת ומדיה

רמי לוי מתייחס לסערת סנפרוסט: "טוב שלא נגרם אסון"

לאחר הריקולים של סנפרוסט בעקבות המצאות חלקי עכבר, נחש ואף שבלול בחלק מאריזות המוצרים, בעלי רשת שיווק השקמה רמי לוי התייחס בסלחנות לנושא: "זה יכול לקרות, אלו דברים שגדלים באדמה"
מערכת ice |  2
רמי לוי שיווק השקמה (צילום יחצ)
הריקול מעורר הסערה של סנפרוסט בעקבות המצאות של חלקי נחש, עכבר ושבלול שנמצאו בשקיות הירקות הקפואים עוררה שיח ער לאור הממצאים החריגים. ענת דוידוב שוחחה ב־103fm עם רמי לוי, הבעלים של 'שיווק השקמה', שהביע דעה די סלחנית בנושא.
"אני מבין שבחקלאות יכול לקרות, אבל אני מקווה שדווקא היצרנים הגדולים יכניסו טכנולוגיה יותר חדישה כדי שיוכלו לגלות את זה בזמן", הכריז לוי בפתח השיחה. "כל מה שאנחנו מדברים כרגע למעשה זו חקלאות. אנחנו יודעים דבר אחד - הכול גדל באדמה ואנחנו רואים חלזונות ונחשים, אני לא חושב שזה צריך להיות במאכל שלנו אבל דווקא היום אחרי מה שקרה, היצרניות הגדולות צריכות להיות יותר משוכללות, לשכלל את הבדיקה שלהן ולהכניס מכונות יותר משוכללות".
עוד טען בראיון ל-103FM: "זה סה"כ פורסם היום בצורה יותר מסיבית, אני מאמין שדווקא הצרכן יעשה בדיקה ויבדוק לעומק העניין את הדברים. זה יכול לקרות מה שקרה, כי הכול גדל באדמה, ומצד שני הצרכן יכול לראות ולהבין שמדי פעם הוא צריך גם לבדוק. סה"כ האחריות היא לא על הצרכן, היא על היצרן בעיקר. אבל מצד שני שהצרכן מגיע עם המוצר הבייתה הוא צריך לקבל את המוצר הטוב ביותר".
כאשר נשאל רמי לוי מה הוא מוסר לחברות ולצרכנים, הבהיר: "אני מאמין שבסופו של דבר דווקא היצרניות הגדולות יבנו וייקחו את הדברים לתשומת ליבן, טוב שזה לא קרה במשהו שיכול לגרום לאסון ולא גרם לאסון. הן ייקחו את עצמן בידיים, יכניסו טכנולוגיה יותר משוכללת כדי לבדוק את הדברים לעומק העניין ושזה לא יקרה יותר".

באשר להימנעות מרכישת המוצרים עד שכלול תהליך המיון של הירקות לפני האריזה, הדגיש לוי כי "אני דווקא ממליץ להמשיך לקנות. זה לא קרה במשך הרבה שנים, עשרות שנים שהמוצר משווק, זה יכול לקרות כי זה דברים שגדלים באדמה. החברות והיצרניות הגדולות צריכות לשים יותר לב שהצרכן יהיה לו יותר ביטחון והוא יוכל לקנות את המוצר בשקט. מי שצריך להגדיל את הפיקוח זה היצרניות. משרד הבריאות, הרגולציה שהם עושים תמיד מקשה. היצרן צריך לעשות את הכול כדי שהצרכן יקבל את הדבר הנקי והטוב ביותר. משרד הבריאות עושה את העבודה שלו. זה קרה להם במוצר אחד. אני מאמין שהם עושים ריקול למוצר. מצד שני יש גיוון מאוד רחב במקררים. אני מאמין שהם יעשו ריקול ויסדרו את זה", סיכם
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חייבים ריקול לכל הירקות והפירות של רמי לוי. (ל"ת)
    תוצרת אשפה , 08/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    צודק רמי לוי? ההגיון אומר אחרת. להלן 2 עובדות
    המבין בין השורות 08/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עשרות שנים לא שמענו על זה משתי סיבות: 1. בטוח שמצאו ולא התלוננו. המודעות הצרכנית התפתחה מאז. 2. עשרות שנים היתה רק סנפרוסט בשוק. המחיר היה בשמים! בטוח בגלל היותה מונופול, וכנראה שגם השקיעה בבקרת איכות. אלא שבשנים האחרונות הצטרפו "פרי גליל", "טבע פרוסט" ועוד "פרוסטים"..כולל מיבוא (איכות מצויינת דרך אגב. שהתחילו לנשוף בעורפה של המפלצת תנובה (סנפרוסט). מה עושים כדי להמשיך להרוויח אותו דבר? מקצצים בהוצאות. האם זה בא על חשבון בקרת האיכות? לא יודע. אבל ריבוי השערוריות בתחומים שתנובה עוסקת בהם מחייב מחשבה.
    סגור