תקשורת ומדיה

המתלוננת נגד שי אביטל בפוסט מאושר

הילה קרוגמן, אחת המתלוננות על שי אביטל שנעצר היום, עדיין סקפטית לגבי המשך שיפוטו אך מביעה שמחה על המעצר
מערכת ice | 
שי אביטל והילה קרוגמן (צילום צילום מסך חדשות 12 ואינסטגרם הילה קרוגמן)
סוכן הדוגמניות והמטרידן שי אביטל נעצר היום באמסטרדם. בין שלל תגובות שמחות, כולל ממי שחשף את הפרשה לראשונה, בלטה גם תגובתה של כוכבת הריאליטי לשעבר, הילה קרוגמן, אחת מהמתלוננות על אביטל. בערב פרסמה באינסטגרם פוסט חשוף על ההטרדה שעברה מצד הסוכן. 

"הוא ניסה לנשק אותי, ככה פתאום. רכנתי אחורה ומיהרתי לשנות נושא. מרוב הלם לא ידעתי איך להגיב. זו היתה הפעם היחידה שהוא ניסה לכפות את עצמו עליי בצורה פיזית. עכשיו כשאני שומעת עדויות של בנות אחרות, כנראה שהיה לי 'מזל'" כתבה אז קרוגמן. 
"שנים הוא שלח לי הודעות, מבטיח שאם לא אשתף פעולה, אוכל לעשות 'טבלאות' כדי לחשב כמה הפסדתי. זה מה שהוא היה עושה - גורם לך לחשוב שהוא מעוניין בך, כדי שלא תראי בזה הטרדה אלא ניסיון חיזור. כי את ילדה צעירה עם חלומות גדולים שלא מבינה כלום מהחיים אז את המטרה הכי קלה, ואם את רוצה להצליח כדאי מאוד שתזרמי או לפחות תסתמי".

היום, לאחר מעצרו של אביטל, שיתפה קרוגמן בסטורי את החדשות והבעיה אופטמיות, גם אם זהירה. "איזו דרך נחמדה לפתוח את השבת... רוב הסיכויים שישלם את דרכו להתחמקות נוספת, אבל לדעת שהחוויה של המעצר טלטלה קצת את הזחיחות שלו מאוד מנחמת". נותר רק לקוות כי החדשות הטובות ימשיכו לזרום לכיוונה של קורגמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה