תקשורת ומדיה

אדל בחשיפה כואבת: "זה היה רגע הרסני עבורי"

אדל דיברה בראיון על ביטול ההופעות שלה בלאס וגאס: "הרגע הכי גרוע בקריירה שלי", הזוגיות עם סוכן השחקנים: "אני אובססיבית אליו ואני בהחלט רוצה עוד ילדים", על החלום להיות עקרת בית, הכעס של מעריציה והתכנונים לעתיד
מערכת ice | 
אדל (צילום פייסבוק/ Adele)
אדל, אחת הזמרות המצליחות ביותר בעולם, התראיינה אתמול (שני) למגזין  'ELLE', בו דיברה בין היתר על ביטול ההופעות שלה בלאס וגאס על הזוגיות עם סוכן השחקנים, ריץ' פול, ועל החלום להיות עקרת בית.
כשנשאלה על ביטול ההופעות בלאס וגאס אמרה אדל: "זה הרגע הכי גרוע בקריירה שלי".  למרות זאת, היא אומרת שהמטרה הגדולה והעיקרית שלה כרגע היא להוציא לפועל את סבב ההופעות המיוחל: "כל כך התרגשתי לקראת ההופעות והביטול היה הרסני עבורי. פשוט לא הרגשתי שהייתה שם נשמה - מבנה הבמה לא היה נכון, זה היה מאוד מנותק ממני ומהלהקה שלי והרגשתי שחסרה שם אינטימיות". 
כשנשאלה על הזעם הגדול של המעריצים בעקבות הביטול אמרה: "החודשיים הראשונים היו ממש קשים. הובכתי מאוד. אבל זה בעצם מה שגרם לביטחון העצמי שלי לגדול, כי זה היה דבר מאוד אמיץ לעשות ואני לא חושבת שהרבה אנשים היו עושים את זה. אני מאוד גאה בעצמי על כך שעמדתי לצד הצרכים האומנותיים שלי. הסבב הקרוב הולך להיות מאוד יפה".
 
עוד הוסיפה הזמרת כי לאחר שתסיים את ההופעות, היא מתכננת להתפנות לטובת הקמת משפחה עם בן זוגה הנוכחי: "אני מאושרת כמו שלא הייתי בעבר. אני אובססיבית אליו ואני בהחלט רוצה עוד ילדים" אמרה והוסיפה כי היא רוצה להתחתן שוב.
לאחרונה נפוצו שמועות כי הזמרת מאורסת לאחר שנתפסה עם טבעת יהלום חשודה על הקמיצה. כעת היא מבהירה שהשניים עוד לא התארסו - אך בין השורות ניתן להסיק כי זה עתיד לקרות בקרוב. "אני פשוט מאוד אוהבת תכשיטים יוקרתיים", הרגיעה. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה