תקשורת ומדיה

פבלו רוזנברג חושף זוגיות חדשה ומתייחס לאבל: "יש קצר"

אחרי שנחשף לעיני המדינה בראיון על הטרגדיה שפקדה אותו והגירושים מאשתו השנייה, פבלו רוזנברג בזוגיות חדשה. הם אמנם רק חודש ביחד, אבל הוא לגמרי מרגיש כמו נער בן 16 עם פרפרים בבטן. זאת הבחורה המאושרת וכך הם הכירו
מערכת ice | 
פבלו רוזנברג (צילום פלאש 90/ יהב גמליאל)
פבלו רוזנברג בימים אלו עובד על הופעתו לרגל 30 שנות הקריירה שלו ובמקביל מטפח זוגיות חדשה שהחלה רק לפני כחודש אבל גורמת לו להתרגש במיוחד. בראיון אצל 'גלית ואילנית' שלשום (שישי) הוא שיתף איך הכיר את בת זוגו הנוכחית ליאן זקס (42).
"יצאתי מחדר ההלבשה בהופעה לעשן סיגריה וישבה שם מישהי מאוד יפה שעישנה סיגריה וזה התפתח מזה. אנחנו יוצאים כמעט חודש, זה המון. יש לי כאבי בטן כשאני נוהג. אמרתי לה השבוע 'לא נעים לי להגיד את זה, אבל הסתכלתי על עצמי במראה הבוקר והרגשתי שהתייפיתי מאז שאני איתך'. כאילו השתנו לי הפנים. אני לא ישן ואוכל טוב כי אני לא עסוק בזה, כמו בגיל 16".
כאשר נשאל איך התאומים מקבלים אישה חדשה לתוך החיים שלו, הגיב רוזנברג: "הם אוהבים לראות את אבא שמח אז הם שמחים. מיכאל מכיר אותה טוב כבר. הוא תמיד גם מתקשר אלינו ושואל אותה מתי היא באה. גם לו יש איתה שיחות, רק שלא יגנוב לי אותה".

לפני מספר שבועות רוזנברג ושני ילדיו (מיכאל ועמליה) שיתפו בראיון חשוף על האובדן שחוו לאחר התאבדותה של נעמי אלשיך, אשתו הראשונה ואם ילדיו. "זה לא פשוט, אבל עכשיו מחדש. זה כמו המופע בשוני של שלושים השנים של הקריירה. אני אומר לעצמי 'אני לא חוגג סיכום של משהו', אלא מתחיל עוד פעם. במקום שאני נמצא בו ובגיל הכרונולוגי שלי יש עוד קפיצה של כמה שנים. שמוליק אחי שגם מנהל אותי שלח לי סרטון של מיק ג'אגר שהוא בן 79 רץ על הבמה. הוא אמר לי בוא נראה אותך עוד 22 שנים ככה. אמרתי לו שזה בול מה שאני מתכוון לעשות".
גלית ציינה את הבגרות בהתנסחות של התאומים שלו כלפי המצב בראיון המשותף, ושאלה איך מתמודדים עם גידול הילדים, ועל כך ענה: "אני תמיד אומר להורים טריים שהקושי זה לא בלחתל ולא לישון, זה החלק הקל. קשה יותר כשהם דעתנים, ואתה רואה שקשה, שעצוב להם או פוגעים בהם. כשהם מתחבטים ומתלבטים. אני חושב שנעמי נתנה לי מקום מאוד גדול וחשוב מול הילדים אפילו שהיינו גרושים. היא תמיד הייתה מדברת עליי מאוד יפה. כמעט עד יום מותה היא הייתה אצלי בבית. אתמול ראיתי את קלייר אמא של נעמי יושבת על ספסל מחוץ למספרה ומעשנת סיגריה. חיבקתי אותה, התיישבתי לידה ועשיתי סלפי. למה עשיתי סלפי? כי רציתי לשלוח לנעמי. כבר עוד מעט עברו שנתיים אבל פתאום יש קצר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה