תקשורת ומדיה

השגריר האוקראיני: "רוסיה מקדמת הפגנות בתוך ישראל"

בראיון שמסר לכלי יבגן קורניצ'וק שגריר אוקראינה בישראל לכלי התקשורת במדינתו טען השגריר כי רוסיה פועלת לקידום הפגנות אנטי אוקראיניות בתוך מדינת ישראל
מערכת ice |  1
מתקפת סייבר על אוקראינה (צילום pixabay)
שגריר אוקראינה בישראל יבגן קורניצ'וק טען בריאיון שמסר אמש לכלי התקשורת באוקראינה אמר השגריר כי כמה מהעצרות האנטי-אוקראיניות שנערכו בערי ישראל מומנו על ידי רוסיה, לדבריו ההתערבות הרוסית  הולכות ומתרחבות.
"התמיכה באוקראינה בישראל רק הולכת וגדלה. זה לא משנה באיזו שפה הם מדברים. רוב היהודים דוברי הרוסית עזבו את רוסיה, ברחו מהמשטר הטוטליטרי. לכן, אם אדם הגיע מרוסיה, אין צורך שהיא תתמוך במלחמה נגד אוקראינה", טען קורניצ'וק.
 
כמו כן דבריו טען השגריר: "לאחרונה ניכרת מגמה של עצרות אנטי-אוקראיניות. אנחנו רואים אירועים בחסות כסף רוסי. עורכים עצרות כאלה בערים מסוימות. ראינו אירוע כזה בנתניה, ובשבוע שעבר דגלי רוסיה הונפו בחיפה. שתי עצרות אנטי אוקראיניות התקיימו מול השגרירות שלנו בתל אביב. ניגשתי לאנשים האלה ושאלתי כמה משלמים להם. לצערי אי אפשר לאסור עצרות כאלה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    על היתגרות ביריונית משלמים
    ירון 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא יודע ולא מאמין שלרוסיה חשוב לממן בישראל משהו כזה זה סתם ללא שום תועלת.אבלשני דברים..אוקראיה היתה חלק מרוסי וקייב היתה בירת רוסיה לפני מוסקווה.ולא משנה מה. וכמה שנים עברו.שני הצדדים אחים תאומים..אוקראינה ירקה לפוטין בפרצוף .ביקשה נטו וחברות בשוק האירופאי למרות שידע היטב שזה מצב שכלל לא טוב לרוסיה..אולי עם היה מנהיג רוסי אחר גם רוסיה עצמה היתה אולי לחבור לשוק האירופאי המשותף..אבל להיתמרד מול פוטין וגם להוריד לצבא רוסיה 30 אלף חילים????עכשיו התשלום הוא סופי מי שחצוף בצורות פרובוקטיביות כאלו יאבד הכל.רוסיה תחזיר לעצמה את כל אוקראינה ...אין יותר...נקודה...
    סגור