תקשורת ומדיה

פאני בוזגלו חשפה: כך הילדים הגיבו לחשיפת אוהד

גרושתו של אוהד בוזגלו נשאלה באינסטגרם כיצד ילדיהם המשותפים הגיבו לחשיפתו לפיה הוא מאוהב בשתי נשים: "זה לא דבר נורמטיבי, אבל אף אחד לא הרים גבה"
מערכת ice |  1
פאני בוזגלו והילדים (צילום אינסטגרם)
בשבוע שעבר אוהד בוזגלו תפס את כל הכותרות לאחר שחשף כי הוא מאוהב בשתי נשים. היום (ראשון), מי שהתבטאה לראשונה בעניין בהרחבה היא אשתו לשעבר של כוכב הריאליטי 'הבוזגלו'ס', פאני בוזגלו, שסיפרה כיצד הילדים הגיבו לדברים שפרסמם אבא שלהם. 
"ההצהרה של אוהד לא גרמה להם להרים גבה" ענתה פאני בוזגלו כשנשאלה באינסטגרם שלה כיצד הגיבו ילדיהם המשותפים שלה ושל אוהד להצהרה שלו, "הם יודעים שאבא שלהם חושף הכל לטוב ולרע. הם מכירים את אלכסה ומריה, גם אני מכירה אותן. שתיהן בחורות מקסימות שטוב להן עם אוהד ולא מקשיבות לרעשי רקע ונכון, זה לא נורמטיבי גם בעיניי, אבל הכי חשוב שטוב להם". 

בהמשך, פאני נשאלה האם הייתה מוכנה לחזור לאוהד במידה והיה מבטיח לה שהוא עוזב את כל הבנות שהיה איתן עד עכשיו וחוזר לגור בבית למען טובת הילדים ולא השאירה שום מקום לסימני שאלה, כשענתה בנחרצות: "לא, אני לא בנאדם שחוזר אחורה". כשנשאלה האם היא עדיין בקשר עם אוהד, ענתה: "הילדים במשמורת מלאה שלי והולכים כל סופ"ש שני לאוהד". 
כזכור, בוזגלו חשף את שתי האהבות כשכתב: "בשנים האחרונות יש לי אהבה לאישה אחת! (אלכסה). אלכסה (31) היא אישה אחת למיליונים! אין דברים כאלה. שילוב של יופי חיצוני מהמם, טוב לב, צניעות ועדינות כזאת של פעם בדור ובנוסף תכונה מטורפת של לביאה. הולכת איתי ולצידי באש ובמים, פשוט בחורה חלומית! אלכסה קיבלה אותי כפי שאני וללא תנאים כאשר מבחינתה אני הגבר שלה והיחידי! הסיפור עם אלכסה במלואו ייחשף בעונה 7 של הבוזגלו'ס שאני מאמין שתעלה בקרוב".
בוזגלו הוסיף וחשף: "דווקא שאתה חושב שהכל יושב יציב, שהלב שלך מלא באהבה והנפש שלך חופשייה (ללא מחויבות), דווקא אז המציאות טופחת לך על השכם והיציבות מתערערת. לפני כחודשיים+ בחורה מהממת מהקריות בשם מריה (23). מהרגע שהכרנו התאהבנו כמו נער ונערה על כל המשתמע מכך "זיקוקים וניצוצות באוויר"...לא משהו שגבר בן 40 חווה!!! זה לא אמיתי! זה אמיתי אבל לא יאמן!"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעצבן!!!!
    משיח כאן 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יא זוג כפכף!!!!! למה לתת לזה במה!!? בשביל מזה טוב לדחוף את הילדים למה????
    סגור