תקשורת ומדיה

משרד הבריאות נגד פייגלין: "מזועזעים מהשטויות, הזיית ליבו"

חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין סיפר היום בראיון לכאן ב' כי לא התחסן לקורונה וכי "ילדים צריכים להתרחק מהדבר הזה כמו מאש" וגרר תגובה חריגה ממשרד הבריאות: "מזועזעים מהשטויות, הזיית ליבו"
מערכת ice | 
משה פייגלין (צילום מיכאל ארנבורג)

חבר הכנסת לשעבר, והמתמודד לרשימת הליכוד בפריימיריז משה פייגלין, התבטא הבוקר (שלישי) באופן שנוי במחלוקת והרגיז את משרד הבריאות.

בראיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן ב', הצהיר כי: "אני לא התחסנתי נגד קורונה. אני חושב שהשלב הראשון שנתניהו הביא את הזריקות להציל אנשים בסיכון גבוה היה הגיוני, ההיגררות של משרד הבריאות לחייב ילדים קטנים - מעשה נבלה. אנשים צעירים ובוודאי ילדים צריכים להתרחק מהדבר הזה כמו מאש"
 


עוד הוסיף: "בדיעבד התברר לי, וזה נקודה מעניינת, שהזריקות הללו מסוכנות למי שתרם כליה, אני תרמתי והתברר שלמזלי לא התריעו בפני הדבר הזה, וטוב עשיתי. אני מאוד משתדל לצמצם ככל הניתן כל חומר זר בגוף שלי אם אין בו צורך ממשי, הרגשתי באותו שלב שאין בו צורך ממשי , זה לא אומר שמי שהיה באוכלוסיית סיכון לא היה צריך לקחת את זה, אבל בוודאי אנשים צעירים, ובוודאי שילדים צריכים להתרחק מהדבר הזה כמו מאש".
 
במשרד הבריאות לא נותרו אדישים, וצייצו בעמוד הטוויטר הרשמי שלהם: "בהמשך לדבריו של משה פייגלין, אנחנו מזועזעים מהשטויות שנאמרו ע"י מישהו שאין לו כל הבנה בנושא. חבל שאדם ללא ידע מקצועי מתאים, ממליץ על פי תחושת בטן או הזיית ליבו, וזאת בניגוד לכל ספרות מקצועית ומחקרים בינלאומיים בנושא ולכל הנחייה של גופי מקצוע רשמיים בארץ ובעולם".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה