ויראלי

פייגלין לא מוותר ומכריז: אתמודד בפריימריז הליכוד

לאחר פסק זמן ארוך, יש שיגידו כפוי, הודיע משה פייגלין על כוונתו לשוב לזרה הפוליטית, הפעם דרך הליכוד - "הגיע העת לאחד כוחות, לחזור לליכוד ולחזק את הרוב היהודי"
מערכת ice | 
משה פייגלין (צילום מיכאל ארנבורג)
ח"כ לשעבר משה פייגלין הודיע כי בכוונתו להתמודד בפריימריז לרשימת הליכוד לכנסת ה- 25. כזכור פייגלין (59), כיהן בעבר כסגן יו"ר הכנסת ה-19 מטעם הליכוד, וכחבר בוועדת החוץ והביטחון. כמו כן פייגלין עמד בראש מפלגת זהות שנפתחה בקול תרועה רמה אך לבסוף לא עברה את אחוז החסימה. מאז פייגלין מיקד את פעולתו ברשתות החברתיות כשהקים את ערוץ התוכן 'ישראל מחר' בעמוד היוטיוב שלו.
בהודעה שמסר משה פייגלין לתקשורת נמסר: "הליכוד היא מפלגת ההנהגה של הרוב היהודי הגדול בישראל. לפני שנה כשבהונאת הבחירות הגדולה בתולדותינו נגזלה המדינה היהודית מהרוב היהודי והוקמה ממשלת כל אזרחיה, הפכה ישראל בפועל למדינת כל ערבייה ונכנסה למשבר עמוק בכל תחומי חיינו: בביטחון, בערים המעורבות, בחירות האדם והאזרח, ביוקר המחייה, במשילות וביציבות השלטונית".
 
פייגלין הסביר את החלטתו לחזור לזירה הפוליטית: "כשהתבררו ממדי האסון החלטתי כי הגיע העת לאחד כוחות ודווקא בשעתו הקשה לחזור לליכוד, לחזק את הרוב היהודי ולהחזיר לנו את המדינה יהודית שלנו. כבר שנים ארוכות שאני נאבק על קיומה של ישראל כמדינה יהודית, נאבק בבג"צ ובשמאל הקיצוני, נאבק על ריבונותה של ירושלים והר הבית ואני מבטיח לכל בוחרי הליכוד שלעולם לא אנטוש את המאבקים האלה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה