תקשורת ומדיה

איכילוב סופג ביקורת מחיים לוינסון: "הכניסה למיון מסריחה מסיגריות"

העיתונאי שיתף כי בביקור האחרון שלו בבית החולים בתל אביב: "מרות השלטים שאסור לעשן שם עומדים שתי אנשי צוות ומעשנים. למה אני צריך לסבול את זה ועוד בבית חולים"
מערכת ice |  4
חיים לוינסון (צילום פייסבוק/ חיים לוינסון)
בית החולים איכילוב סופג לאחרונה לא מעט ביקורת מצד אנשי תקשורת וידוענים, כאשר מי שהצטרף הבוקר (שני) למבקרים הוא חיים לוינסון, העיתונאי הוותיק, שסיפר על הביקור האחרון שלו, שהריח לא כל כך טוב.
לוינסון כתב בטוויטר שלו: "‏מגיע אתמול בלילה למיון לאיכילוב (לא בשבילי אל דאגה) וכבר מרחוק מריח את הכניסה למיון שמסריחה מסיגריות. למרות השלטים שאסור לעשן שם עומדים שתי אנשי צוות ומעשנים. למה אני צריך לסבול את זה ועוד בבית חולים".
 
כזכור, הבית חולים עמד תחת מתקפה בחודש אוגוסט כאשר בוצע ניסיון התנקשות בעיר בת ים ממנו נפגעה בטעות ככל הנראה עדי פרץ (37) בראשה לאחר שהיריות הגיעו למכונית בה נסעה עם בתה בת ה-4.פרץ פונתה לטיפול בבית החולים איכילוב שם היא אושפזה במצב קשה. מאז מספר כלי תקשורת וכתבים ניסו ליצור קשה עם משפחתה ועם הנהלת בית החולים לגבי העניין אולם לא כל כך נענו.
 
דוד ורטהיים מוואלה פרסם כי דובר בית החולים של איכילוב הוציא הודעה רשמית ובה נכתב: "שלום לכולם, לבקשת משפחתה של עדי פרץ, אני מעדכן כי המשפחה סגרה על ליווי בלעדי לתוכנית ״עובדה״. המשפחה לא תעניק ראיונות לתקשורת ומבקשת לכבד את פרטיותה". ורטהיים הוסיף בציוצו תהייה : "ממתי בית חולים ציבורי מתעסק בהגנה על בלעדיות לכלי תקשורת. שיתחיל בלכבד הוא את פרטיותה". יש לציין כי מטעם עובדה נמסר כי "שיהיה מה להודיע מערכת עובדה תודיע"
גם סתיו שפיר יצאה נגד בית החולים איכילוב, כאשר שיתפה חברת הכנסת לשעבר את 'חוויותיה' לצד סבתה שאושפזה בבית החולים והמתינה לניתוח: "מנהל מחלקה אין. רופאים בכירים אין. חיפשנו בכל קומה -אין אף מנהל! האחים מושכים בכתף, "זה חג". למה, בחג יש פחות תאונות? פחות חולים? באמת חגיגה!"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    זה מה יש
    משה 12/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא טוב לכם - לכו לבית חולים אחר...
    סגור
  • 3.
    מיעוט של 20% מהאוכלוסיה ממרר את חיי כל האוכלוסיה
    ציון ירושלים 12/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם עשן סיגריות מסרטן ומסריח
    סגור
  • 2.
    שתי מתמחים זה במקור? (ל"ת)
    יעקב 12/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הלוואי על כל ארגון לקבל ביקורת מלוינסון
    נצי 12/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבנאדם כל כך שפל, שכל ביקורת שלו מתורגמת למחמאה גדולה למקום
    סגור