תקשורת ומדיה

מרצ במתקפה על כהנא: "ככה לא עושים שינוי"

מרצ וימינה ממשיכות להיאבק בתוך הקואליציה. אחרי שאביר קארה היה תחת מתקפה של חבר הכנסת מוסי רז, היום מיכל רוזין יצאה במתקפה על שר הדתות לאחר שמשרד הדתות תיעדף בתי כנסת ביהודה ושומרון: "ממשיך בקו השגוי של הימין". מוסי רז הצטרף
אביחי דלאל |  2
שר הדתות, מתן כהנא וח"כ מיכל רוזין (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
מרצ וימינה ממשיכות בסכסוך שלהם בתוך הקואליציה. אחרי המאבקים בין אביר קארה למוסי רז אתמול (ראשון) והתשובה של קארה לשר הבריאות ניצן הורוביץ. הפעם זה שר הדתות, מתן כהנא מימינה שנמצא תחת מתקפה של חברי הכנסת ממרצ: מיכל רוזין ומוסי רז לאחר שמשרד הדתות תיעדף בתי כנסת באזור יהודה ושומרון. 
מיכל רוזין שיתפה כתבה בנושא ותקפה: "השר כהנא החליט להמשיך בקו השגוי של הימין - לדאוג רק לאזרחים ואזרחיות מעבר לקו הירוק. בעיניו מתפללים בבתי הכנסת בישראל חשובים פחות מהמתפללים בהתנחלויות. החלטה שגויה של שר הדתות, ככה לא עושים שינוי ובטח לא ריפוי".
מוסי רז הצטרף לביקורת ותקף גם כן: "מתן כהנא מצהיר שיקפח לרעה את מתפללי בתי הכנסת בישראל כדי להעדיף את המתפללים בשטחים הכבושים. הצהרה אומללה של שר הדתות".
כאמור, ימינה שוב פעם נמצאת בלב של "סכסוך" בקואליציה עם מפלגות שהן יותר בצד השמאלי של המפה הפוליטית. בעבר, שרת הפנים איילת שקד יצאה נגד שרת התחבורה מרב מיכאלי לאחר שהיא יצאה נגד העברת סעיף 46 לארגון עד כאן ביוזמה של חברת הכנסת נעמה לזימי.
אתמול, אביר קארה הגיב לניצן הורוביץ לאחר שביקר את חיילי צה"ל שדחפו באלימות את המפגינים של ארגון "לוחמים לשלום" בדרום הר חברון. קארה כינה את המפגינים כפעילי טרור ומוסי רז השיב אש: "פעילי טרור תקרא לחברים שלך, חצוף". 
קארה הגיב למוסי רז לאחר המתקפה: "לא הבנת, אני בעד שלום. תמיד אהיה הראשון שתומך בשותפות למען עם ישראל ומדינת ישראל. שמאל, ימין. אבל לא מקבל בריונות כלפי חיילי צה״ל ששומרים על הסדר, הבטחון וגם על השלום ובלעדיו היינו כולנו בגיהנום אפגני. פרובוקטורים הם לא פעילי שלום- ואם אלו פעיליו מה אתה מתפלא שאין שלום?"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שיילכו להזדיין מרצ שיילכו ללקק תחת של אבו מאזן ... (ל"ת)
    שיילכו להזדיין מרצ 09/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    מה
    ששי 09/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי שביצע את הכיבוש זה השמאל הצבוע רוב המבוקשים לבית הדין באג זה אנשי השמאל ששרפו גופות מסתננים בשביל להתחמם בחורף
    סגור