תקשורת ומדיה

מגישת ערוץ 14 בורחת: "חייבת זמן להשקטה של הנפש"

עדן הראל, מגישת תוכנית הבוקר בערוץ 14, חשפה כי אחרי השידור שהעבירה מהפיגוע בגלילות, היא הייתה חייבת זמן עם עצמה: "יער זה המקום שלי. לפעמים נדמה שהמלחמה היא רק בחוץ, אבל המלחמה האמיתית היא בתוך הלב, מול הפחדים, מול הכאב, מול הרצון להתייאש"
מערכת ice | 
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
עדן הראל, מגישת תוכנית הבוקר בערוץ 14 יחד עם בעלה עודד מנשה, העלתה היום (ראשון) סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו חשפה כי אחרי פיגוע הדריסה המזעזע בגלילות, בו נהרג אדם אחד ו-35 אנשים נוספים נפצעו, היא ברחה אחרי השידור של תכנית הבוקר לנסות ולמצוא קצת שקט, והתבודדה ביער.
בסטורי שהעלתה כתבה הראל: "מחשבות לשבוע חדש... שנה של מלחמה... אחרי השידור, והפיגוע הנוראי בגלילות שדיווחנו, הייתי חייבת זמן להשקטה של הנפש. היער זה המקום שלי".
בהמשך, העלתה פוסט בו כתבה: "עוד שבוע נפתח, ושנה חלפה מאז אותו 7 באוקטובר. שנה שהייתה נראית כמו נצח אחד ארוך, מלאת כאב ובלבול. אבל בתוך כל החשכה, גילינו בעצמנו אור פנימי שלא הכרנו. כל יום, כל רגע, עמדנו מול אתגרים עצומים ובחרנו – לא לוותר".
הראל המשיכה: "לפעמים נדמה שהמלחמה היא רק בחוץ, אבל המלחמה האמיתית היא בתוך הלב, מול הפחדים, מול הכאב, מול הרצון להתייאש. כל אחד מאיתנו לוחם. גם אם אין לנו מדים, גם אם אין לנו נשק ביד, יש לנו לב פועם ועוצמה שלא תתואר".
לסיום כתבה מגישת ערוץ 14: "השבוע הזה אני מזמינה את כולנו להרים את הראש ולזכור – כל נשימה היא ניצחון, כל רגע של תקווה הוא מלחמה של אהבה מול השנאה. נמשיך לעמוד זה לצד זה, נמשיך להאיר אחד לשני גם כשקשה, ונבנה כאן יחד את התקווה לעתיד. שיהיה לכולנו שבוע של שלום ושל עוצמה ואמונה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה