תקשורת ומדיה

עורכת העיתון התפטרה בזעם בגלל המאבק הפוליטי: "זמנים מסוכנים"

הבחירות הקרובות לנשיאות ארצות הברית כבר קרובות והמתח הפנימי בכלי התקשורת במדינה נראה כי שובר שיאים. הבכירה שמובילה את דסק העיתונאים ב"לוס אנג'לס טיימס", החליטה לאחרונה להתפטר בגלל מחלוקת עם בעלי העיתון על המועמד בו יתמכו
מערכת ice | 
שידור (צילום unsplash)
אם חשבתם שהפוליטיקה והתקשורת מעורבבים זה בזה בישראל, הסיפור הבא מוכיח כי מדובר בתופעה עולמית המתרחשת במדינות נוספות, ובצורה הרבה עמוקה. לקראת הבחירות בארצות הברית, בהן יתמודדו דונלד טראמפ וקמלה האריס, נראה כי המחלוקות הפנימיות בכל התקשורת שוברות שיאים.
בעיתון "לוס אנג'לס טיימס" נראה כי המחלוקות חצו את הקו האדום, מאחר ומי שמובילה את הדסק בעיתון, מישל גרזה, החליטה להתפטר מתפקידה בזעם, לאחר שבמערכת העיתון קיבלו הנחייה חדשה מהבעלים, כפי שדווח ברשת CNN.
היא החליטה להתפטר מאחר ובעלי העיתון הודיע לעובדים כי בשונה מסבבי הבחירות שהתקיימו מאז שנת 2008, בה העיתון תמך בנשיא לשעבר שאז היה מועמד לנשיאות ברק אובמה, בבחירות הקרובות העיתון לא יבחר בשום צד ולא יתמוך באף אחד מהמתמודדים.
בארצות הברית קיימת אפשרות לכלי תקשורת להביע בפומבי תמיכה במועמד פוליטי, בשונה מישראל שבה זה לא נעשה בצורה הצהרתית כמו שם. בלוס אנג'לס טיימס כבר החלו בהכנות לתמיכה בקמלה האריס, כאשר הנחיתו עליהם בעלי הערוץ את ההחלטה שקוממה את חלקם.
בעלי העיתון חושש שמא עיתונאים ועורכים נוספים ילכו בדרכה של גרזה ויעזבו, כאשר מדובר בזמנים קריטיים לכלי התקשורת בארה"ב, לפני הבחירות שיתקיימו בתאריך 5 בנובמבר.
 
לאחר שהתפטרה גרזה והודיעה על כך למערכת, אחד מהכתבים הוותיקים הנוספים שכותב ב"לוס אנג'לס טיימס", רוברט גרין, הודיע על רצונו להתפטר מתפקידו, גם הוא בשל החלטת הבעלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה