תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 13 חוגגת יום מאושר: "מקווה לימים טובים יותר"

מגישת ערוץ 13 חוגגת יום מרגש בחייה ומשתפת את העוקבים בברכה: "זמן טוב להתבוננות פנימית"
מערכת ice | 
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
כתבת ומגישת חדשות 13 נגה ניר נאמן חוגגת יום הולדת 47 ומשתפת את העוקבים בברכה מרגשת שפרסמה ברשתות החברתיות.
בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כתבה נגה ניר נאמן: "בלי איפור בלי פילטרים בלי שיער מסודר. מרגישה שכל קמט נקנה ביושר, אחרי שנים של חיוכים , של צחוק, של בכי, של דאגה ועצב, של פליאה והשתהות. כל נמש נרכש בימים ארוכים בשטח. יום הולדת הוא תמיד זמן טוב להתבוננות פנימית. מקווה לימים טובים יותר למדינה שלי שאני כל כך אוהבת, ומאחלת לעצמי להמשיך לעשות את כל מה שאני עושה עם אותו קצב אותה התרגשות אותה תחושת שליחות ואותה אהבה. אמן".
 

לפני מספר חודשים ריגשה נגה ניר נאמן את העוקבים בפוסט שפרסמה ברשת החברתית על טקס בת המצווה של בתה אלה: "היום אלה שלי עלתה לתורה לכבוד בת המצווה שלה. עטופה בטלית של סבא רבא שלי משנת 1903 שעלתה מפולין דרך תלאות מלחמת העולם השנייה עד לארץ האהובה שלי, ארץ ישראל".
בהמשך הפוסט, ציינה ניר נאמן כי על אף השוני בין קבוצות שונות באוכלוסייה הישראלית ביהדות, ישנו מקום בדת גם לעליית בנות המצווה לתורה: "בטקס הכי שיוויוני ומכבד, כשאמא שלה ואבא שלה לצידה יחד, היא זימרה את התורה והרחיבה לי את הלב. לכל אחד מאיתנו גוון יהדות משלו אבל המשותף לכולם הוא הגאווה ביהדותנו. מזל טוב ילדה יפה שלי, אני גאה בך הכי שרק אפשר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה