תקשורת ומדיה

צופית גרנט במתקפה חסרת תקדים: "הוא מטומטם. חתיכת חרא"

צופית גרנט יצאה נגד התקשורת בישראל ("כל הזמן מתעסקים בחרא") ועלתה למתקפה קשה נגד אותם אנשים שיוצאים נגד משפחות החטופים בפעולות אקטיביות: "אני לא נמצאת במקומות האלה". צפו
מערכת ice | 
צופית גרנט (צילום פייסבוק/ אבודים עם צופית גרנט)
העיתונאית ומנחת הטלוויזיה הוותיקה, צופית גרנט, עוררה סערה ברשת אחרי שבסרטון שהופץ לאחרונה ברשתות החברתיות, היא ניצפת יושבת בסלון ביתה יחד עם מספר צעירים מהימין הקיצוני בישראל, שטוענים כי היא "חוזרת בתשובה".
בסרטון נראה אחד הצעירים יושב לידה ומספר: "חברים, אנחנו פה עם צופית גרנט. היא הזמינה אותנו לבית שלה. בהתחלה לא אהבתי אותה, אמרתי אולי היא שמאלית, אבל אחרי שבנצי גופשטיין אמר שהיא בנאדם זהב, אמרתי "זהו, היא כשרה, היא בסדר". עכשיו הצדיקה הזאת שומרת שבת. תדעו לכם שהיא חוזרת בתשובה, אנחנו מחזירים אותה בתשובה. שומרת שבת צופית גרנט תראו מזה. הכינה לנו פה אוכל, הזמינה פה את כולנו. חבל על הזמן".
היום (רביעי), גרנט התארחה בפודקאסט של "לשחרר את הדב", שם היא דיברה על המצב במדינה, וטענה כי "קורים פה מלא דברים טובים", אך האשימה את התקשורת ש"כל הזמן מתעסקים בחרא". 
 
גרנט הוסיפה ויצאה למתקפה קשה: "אני רואה אנשים שמה-7 באוקטובר רק נותנים. המון דברים טובים. אני לא מגיעה למקומות האלה שבא מישהו וזורק ביצים על אבא של חטופה. מטומטם. אידיוט. חתיכת חרא. אני לא נמצאת במקומות האלה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה